HONDA CR-V
Futott kilométer: 187 000 km
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nem utálom sőt, és eddig nem romlott el, most kopogjam le? A legújabb változatai már a fantázia világában mozognak. Ellentétben az évjárattal, ezzel amelyik az EU autópályáin és a helyi szőlőhegyen, utolérhetetlen eleganciával, és biztonsággal vezethető. Talán a Honda Pilot lehetne a csere autó. Ezt pedig itthon nem levehet megvenni.
Használó
Születési éve: 1951
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10.5 liter
Fogyasztás országúton: 8.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Kormány összekötő gömbcsuklói, már kopottan vettem. Akkumulátor csere. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Kitűnően bírja össze vetve a nagy terepjárókkal, Indokinában, Nyugat-Szaharában, Balkánon, és Dél Kaukázusban, szerzett gyakorlatom alapján. Vezetettem Toyota Land Crusier, Toyota Pick- Up, Toyota Runner, Nissan Patrol, Nissan Pickup, Nayala Light Armoured autókat. CR-V 2 cm-el alacsonyabb a Nissan Patrol-nál. Sajnálatos módon nem látható, hogy mikor kapcsol be a 4x4, de érzeni az lehet:-) Terepjáró képességét, alapvetően az alkalmazott gumi típusa és minősége határozza meg. Elfér benne, egy betonkeverő - össze csukva - létra összetolva, a kőműves és a gk. vezető. Magyarországon is vannak olyan terepek, mint a korábban említett egzotikus tájakon. Tehát kilehetett próbálni, nem csalódtam benne. Nem terepjáró, SUV, de mégis bírja képes helyt állni, mert autópályán is ugyan ilyen jól képes teljesíteni:-) 186 cm. magas vagyok, 86 kg. tehát kényelmesen elférek a vezető ülésén és mellettem a jobb első ülésen a párom, mint az indiai alkirály felesége a Brit Gyarmatbirodalom fénykorában. A hátsó üléseken ugyan ilyen pazar módon lehet helyet foglalni.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 35000 Ft. Leírás: Meg lepő de nincs.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Egy eset volt, elsőre.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem