OPEL VECTRA B
Futott kilométer: 192 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Bármennyire megpakolom, alig lehet érezni, teljesen tele is úgy húz, mint üresen. Egyszer vontattam egy csepp-kadettet (kb 1 tonna): 2. fokozatban úgy ment, mint üresen 3.ban, 3. fokozatban úgy ment, mint üresen 4-esben. Az 1.7-es TD (Isuzu) motor egész jól viszi az 1200kg önsúlyú gépet. Azt utálom csak benne, hogy a dízelmotor szétrázza, s időnként rezgéscsillapításként szivaccsal kell kitömnöm a belső elemek alatti részeket, ahol elkezd zörögni (eddig elég jó sikerrel).
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Önindító-forgórész kommutátorának egyik tagjaát elengedte a rögzítés, így kilóg, s ledarálja a szénkeféket. A forgórész cseréje kb 25 papírba fájna, de sosincs annyim elfekvőben, így aztán 5-6 havonta szénkeféket kell cserélni. Egyszer túl sokáig halasztottam, s már elfogyott a szénkefe, ezért nem indult el. Szerencsémre 50 méterre álltam egy szervíz mellett, 3 óra alatt megcsinálták, ebből 2 óra volt a szénkefék beszerzése.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Rugótörésem volt (jobb-első) az egyik hatalmas kátyúban, ettől (mivel szinte nem volt rugó) kihányta az olajat a lengéscsillapítóból a következő kátyúnál. Lengéscsillapítót párban cseréltettem, ezért fájt kb 50ezerbe...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A szívósor előtti utolsó tömítést kifújta, s ezt még semmilyen gyári-, vagy sufnituningos tömítéssel nem sikerült orvosolni, mind megadja magát úgy 1-2 hónap alatt, valszeg a turbó-töltőlevegő nyomása és hőmérséklete teszi tönkre...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem