OPEL KADETT E
Futott kilométer: 350 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Mint ahogy leírtam már,tetszik a fogyasztás/nagyon/,nagy csomagtartó/gyerek minden játéka,fél szoba,persze ilyen idős autónál pár pótalkatrész,csövek,víz,olaj,szerszámosláda,stb,stb.Nagy előnye a mai autókkal szemben,hogy szinte nincs bonyolult elektronikája,Öreg diesel,nincs elektronikus motorvezérlés,nincs ABS,akksit indításra,világításra és egyébb úri huncutságra használja a kadett,kevés elektromos hibalehetőség.A mai városi forgalomban idegtépő a haladás,gyorsulás az nincs,dinamizmus,a városi közlekedés ritmusának felvétele csak kínlódás,nagyon hiányzik a klíma nekem/gondolom a motornak nem amúgy is minden erejét a kerekek meghajtására használja fel,egy ilyen extra,meg mondjuk kormányszervó aztán végképp betenné a kiskaput/.Még valami,szük a lábtér a hátsó sorban.Egyébbként nagyon jól összerakott autó volt a maga idejében,az utánna következő f astra már nem volt ilyen jó autó szerintem,kivéve a csodás isuzu motoros példányokat/bocsánat diesel párti vagyok/.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 6.2 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Magam javítom,csak akkor viszem műhelybe ha célszerszámos,vagy műszeres beállítást igénylő a probléma.pl:szélvédőcsere,futóműbeállítás.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Mindkét alkalommal az elöregedő vízcsövek durrantak el,de ezek a hibák lehettek az átégő hengerfejtömítés kezdeti jelei melyet az előző tulaj hanyag szerelőjének tulajdonítok,mert pl a főtengely vezérműszíj-bordáskereke is fordítva volt felcsavarozva amit én csak a szíj forgácsaiból vettem észre ami a burkolata alól potyogott ki.Szerencsére szíj nem szakadt,de bordáskerék,vez.szíj csere szükséges volt érthetően.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Melegedett a motor majd pár 10km után átégett a hengerfejtömítés.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem