VOLKSWAGEN POLO
Futott kilométer: 175 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tetszik: Nem csak a jelölés, hanem menet tulajdonság is sportos. Nagyon stabilan tartja magát az úton kanyarban is. A fékhatás ABS nélkül nagyon jó. Ezt csak az tudja aki vezetett milyen autót. A kormány, váltómű tengelykapcsoló hibátlanul üzemel a 170.000 km után is. A váltón jól érzékelhető a "H" osztás. A fogyasztása 4,9 Liter volt a legkevesebb, nyári időben hosszú úton, egy személlyel! Nem tetszik: Nincs benn ABS, és 12 évesen megjelent a rozsda. Lomha, vagyis lassan pörög fel, lassan gyorsul, de nagy a nyomaték. 175.000km körül megjelentek a zajok, zörejek a kalaptartó felől. A zárszerkezet elkopott és a kulcsos zárás meglehetősen nehézkes.
Használó
Születési éve: 1986
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.9 liter
Fogyasztás országúton: 4.9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motorLeírás: Termosztát csere ~ 150.000km-nél. (De ez bármilyen autóval előfordulhat.)
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Termosztát csere ~150.000kmnél. Hátsó futómű csapágyazás ~ 173.000kmnél. Az eredeti, gyári csapágyak ekkor kezdtek el morogni. Javítási költsége ~8000ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem