VOLKSWAGEN CADDY
Futott kilométer: 215 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
-Hogy nem raktak vízhőmérséklet mérőt egy kis haszonjárműbe ez szarvas hiba. Én személyautó felszereltségű kivitelben használom. A gyengécske motorra nagyon kell vigyázni. Hogy a francia női kocsikban nincs az rendben, úgy sem tudják mit jelenet. -Az ülések komoly egészségügyi problémákat okozhatnak hosszú idő után. -A lemezrugós hátsó rugózás miatt kis terhelés esetén a hátulja elpattog a nyomtávból. Még új lengéscsillapító mellett is kagylósan kopik a hátsó gumi. - Nem szedi a köveket magára. - Mindig könnyen indul. - Izzógyilkos . 2 havonta tompított fényszóró izzócsere. Hátul félévente. (1év. 60e.km.) - Megfelelő szervizelés esetén olajcserétől képes olajcseréig menni utántöltés semmi. /30e. km./
Használó
Születési éve: 1964
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 7.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Kettes henger PD. elem leállt . Saját lábán ment a szervizbe.Leírás: PD. elemek nagy melegben leállnak.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: PD. elem probléma folyamatosan, de csak nyáron nagy melegben. Nincs hűtővíz hőfok mérőműszer a kocsiban. A korábbi megfőzős WV. motorok után most úgy gondolták nem kell. Amikor nem megy egy henger akkor csak a teljesítmény csökkenésből jön rá az ember hogy baj van. Mikor már a kipufogón folyik az üzemanyag akkor jelez hibát. Szarvas hiba ! Nagyon kéne a motorhőfok mérőműszer. Hát meg lehet így főzni ezt is,mint a régi Passatokat Egyébként ha minden oké soha el sem indul a hűtő ventilátor,még nyári melegben sem.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A PD. elem leállása elektromos hibának tűnik. Zárlatként jelzi. Nagyon magas javítási költségek.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem