AUDI A6
Futott kilométer: 128 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tisztelt Olvasó! Örülök hogy néhány mondatban lehetőségem nyílik őszinte véleményt alkotni kedvenc márkámról, az AUDI-ról. Olyan kisugárzású az autó, mely az igényeimet majdnem minden tekintetben kielégíti. S-line kivitele felruházza néhány egyedi tulajdonsággal is, mint az átlag fölötti úttartás, szerpentinen való élményautózás lehetősége. Stílusomnak megfelelően enyhén komor, kissé agresszív benyomást tesz, mégis jó vele hosszú kanyargó utakra menni, mert pontos, precíz megbízható társ. Társ, nem csupán egy autó. Megnövelt teljesítménye ellenére minden pillanatban kezelhető, az én szótáramban "nagyon jóindulatú" autóról van szó. De! Nem mehetek el szó nélkül a mellett, hogy egy ilyen nagy értékű luxus kivitelű autóról miért kopik le a kezelőszervek gumírozott borítása? (ablakemelők kapcsolója, kézifék kapcsoló lámpa kapcsoló) Ami méginkább fölháborított, az a hangerőszabályzó gomb alappaneljének ronda kopása, valamint a BOSE hangszórók műanyag, perforált rácsainak kivétel nélküli törött, repedt mivolta. Sajnos a kor előrehaladtával egyre szaporodtak a nem odaillő zajok a műszerhalbó, fejtámlákból, ajtókárpitokból. Az E30 as drifft BMW-m ajtóbehúzója még az igen komoly igénybevétel után is recsegés nélkül teszi a dolgát mind a mai napig, melyre az AUDI sajnos nem képes. A márkához való hűségem továbbá az autó okotza élmény feledteti csak velem ezeket az apró ám szembetűnő hibákat, melyek egy átlagos autóst kiábrándíthatnak. Tisztelettel. : Antal Ákos
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 16 liter
Fogyasztás országúton: 8.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Az MMI rendszerben a gyári telefon tönkrement. Gazdaságtalanól sokba került volna acsere, így maradt a saját kézi telefon. Az izzók rendszerint néhány hónap alatt kiégtek, kivételez alól a xenon izzó. Ezeknek egyetlen hibája, hogy az automata szintbeállítás időnként hibajelre futott, mely egy újraindítással orvosolható.Leírás: Soha sehol nem hagyott ott műszaki hiba miatt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: 1.1 Milliós kárt okozot egy őzzel való frontális ütközés. Hiába az előírt max sebességen belüli tempó, a kár így is tetemes.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Különleges színű autó révén soha sem tudták többé úgy lefújni, hogy ne zavart volna valahányszor ránézek. Érvényes ez a gyári alkatrészek cseréjét követő illesztési hézagokra is. Azt hiszem ez csak a saját értékrendem miatt jelent hibát, az átlagember föl sem figyel rá.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem