MITSUBISHI PAJERO
Futott kilométer: 400 000 km
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Rendkívül jól gyorsult.Ötödikben 80-as tempótól 140-ig öröm volt előzni pl.kamionsort. A teleszkóposan rugózó ,vezető súlyához állítható vezetőülés-főleg terepen igen hasznos. A rendszeres karbantartás(5000 km--enkénti olajcsere 100000km-ig később 8000-km-enként)megtérült. Negatívum: 300000 km után kissé hangosodó sebváltó. 15 év után rozsdásodó alváz.Sajnos hallgattam a szerviz szerelőkre(ma nem tenném)-mondván, elveszti a 3 év garanciát,ha lekezelem az alvázat új autónál! A garancia (3év és vagy100000 km)alatt egy 15 schillinges műanyag segédirányító perselyt kellett cserélni.
Használó
Születési éve: 1948
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1.jobb első kerék csapágy csere 2.tengelykapcsoló csereLerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Ékszíjszakadás - csere a helyszínen=ennyi
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: speer-difi csere tengelykapcsoló-csere
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem