MITSUBISHI PAJERO

Futott kilométer: 400 000 km

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Rendkívül jól gyorsult.Ötödikben 80-as tempótól 140-ig öröm volt előzni pl.kamionsort. A teleszkóposan rugózó ,vezető súlyához állítható vezetőülés-főleg terepen igen hasznos. A rendszeres karbantartás(5000 km--enkénti olajcsere 100000km-ig később 8000-km-enként)megtérült. Negatívum: 300000 km után kissé hangosodó sebváltó. 15 év után rozsdásodó alváz.Sajnos hallgattam a szerviz szerelőkre(ma nem tenném)-mondván, elveszti a 3 év garanciát,ha lekezelem az alvázat új autónál! A garancia (3év és vagy100000 km)alatt egy 15 schillinges műanyag segédirányító perselyt kellett cserélni.

Használó

Születési éve: 1948

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1.jobb első kerék csapágy csere 2.tengelykapcsoló csereLerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Ékszíjszakadás - csere a helyszínen=ennyi

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: speer-difi csere tengelykapcsoló-csere

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem