OPEL VECTRA C
Futott kilométer: 100 250 km
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Mivel sokat utazom fontos a kényelmes komfortos ülés, ezzel szemben 100.000 km követően úgy érzem lovaskocsin ülök úgy nyikorog ismételten. Csomagtartó nagy, de rosz elrendezésű nem bőröndökre tervezték, ha nem ömlesztett árura.
Használó
Születési éve: 1965
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 8.2 liter
Fogyasztás országúton: 6.6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1. Bal első ülés váz csere 1/2 év után lovaskocsi szinten nyikorgott és új rakezdi (súlyom átlagos 76 kg) 2. Bal első ülés háttámla bőrhuzat csere, varrásnál szétfoszlott, 1 év után, a foszlás az új huzatnál újra jelentkezik, a nyikorgással együtt. 3. 87.000 km-nél generátor szíjtárcsa ketté vált, generátort "bedarálta" Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Közel volt a szerviz így lábon be lehetett menni ellentétes esetben vontatásra szorult volna
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 98000 Ft. Leírás: A javítás értéke közel 150.000,- Ft lett volna a generátor cser miat, de beleegyeztem garanciális felújított darab beszerelésébe is.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: 2 próbálkozás; 3. alkalommal ülés vázcsere
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem