BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 129 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az egész autó, ahogyan a németek összerakták a BMW-t. Mindenkinek tisztába kell lenni azzal, ha BMW-t vesz, hogy a szervízelése nem olcsó dolog és, ha komolyabb baj van vele az pláne nem. A titka, hogy rendszeresen kell gyári alkatrésszel szervízeltetni és meghálálja. Ezen felül az autó egy olyan vezetési élményt ad amit más alacsonyabb kategóriás autóval nem érezhet az ember, hiába erölködnek a gyártók. Akinek már volt BMW-je tudja, hogy milyen életérzés az, akinek nem volt foggalma sincsen róla, esetleg sejtheti, hogy jó. Aztán, ha vásárol egyet rájön, hogy annál sokkal jobb. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom annak tudatában, hogy nem olcsó fenntartani egy ilyen autót.
Használó
Születési éve: 1984
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.8 liter
Fogyasztás országúton: 6.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Autómata váltót kellett javítani sajnos, ami természetesen nem volt betervezve. Kis probléma volt vele, de ha hozzá kell nyúlni a váltóhoz bármilyen kis probléma miatt az már nagyon nem olcsó.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: Autómata váltót kellett javítani sajnos, ami természetesen nem volt betervezve. Kis probléma volt vele, de ha hozzá kell nyúlni a váltóhoz bármilyen kis probléma miatt az már nagyon nem olcsó.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem