FIAT BRAVO
Futott kilométer: 154 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Banki lefoglalt autó volt, a nyáron műszakizott, akkor cseréltem benne lengőkarokat, fékmunkahengereket, fel lett ferodolozva a fékbetét, tárcsa. vásárláskor vezérlést cseréltünk rajta, és egy dupla HD dobot raktunk alá, ja meg persze direkt szűrőt. Nem széria autó, nem is akként van használva, a korából adódó hibák természetesen jelen vannak, amiken folyamatosan dolgozunk, de amúgy egy jó kis pörgős dinamikus és megbízható autó. Én elégedett vagyok.
Használó
Születési éve: 1985
Neme: no
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: nem húztak meg egy hengerfejcsavart és hengerfejes lett....Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: az autószerelőnél az akna fölött állva történt az eset, ott meg is csinálták, nem is hoztam addig el. Egyébként sehol nem hagyott még ott!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 170000 Ft. Leírás: teljesen újra lett festve, mert a meglévő festése elég viseltes volt.. ezenkívül ebben az árban az egyedi air-brush is benne volt..
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: a szerelő béna volt és nem hitte el h csak speciális műszerrel állítható a Bravó vezérlése... filccel bejelölte, persze nem lett jó, belátta h igazam volt, szerzett műszert és megcsinálta.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem