RENAULT CLIO
Futott kilométer: 117 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.8 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Amikor megkaptam céges autónak hát nem repdestem a boldogságtól, de ahogy hazaértem vele, beleszerettem! Kapott szegény elég sokat, tényleg nem kíméltem, a pályán általába 170 volt az utazó, máshol meg amennyire lehetett menni. 3400-3500 alatt nem igen pörgött a motor(4000-nél szabályoz)!(ez még a zéro tolerancia előtt!:(). Ja és a létező legmocsokabb kutakon tankoltunk, mert az volt a a lényeg a főnöknek h "ócsó" legyen, de így sem kellett porlasztócsúcsot cserélni pedig állítólag ez a dci motor gyengéje! Azóta vettem egy sajátot 46000 km-rel de nem mentem még vele sokat, amit a legjobban imádok benne, az az úttartása, nagyautósan vezethető, a vw konszern 1,9-esei csak erölködev tudják tartani vele a tempót! Meg mostmár külsőre is tetszik, pedig ez nem volt mindig így!
Használó
Születési éve: 1985
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5.5 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Céges autó volt, kötelező szervizbe valami olcsó mocsok helyre hordták és igy sem kellett rá költeni, pedig garázst nem látott és nem is nagyon melegítettem a motorját reggel(csak amig kinyitottam a kaput:)!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem