LADA 1200
Futott kilométer: 202 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Először is, én egy 2105-ről írok! Nem találtam kategóriát! Ez egy csoda volt a maga idejében! 70' évek technikája, és számtalanszor aláztam vele új autókat!(Hasonló kategóriákat!!!) Minden javítható házilag, nem kényes, se olajra,se üzemanyagra, se hűtővízre! (Volt egy, amit napokig nem bírtunk kiütni! szántóföld, földutak, homokbánya, erdő, törés-zúzás és nem adta meg magát! elakadt, gáz kiakasztva, olaj víz nélkül, gyalog haza, útközben halljuk,h vége! Másnap kimentünk, és beindult! igaz érdekes hangon de ment!!!) JÓ!!! alufelnivel, erősebb rugózással, gátlóval nagyon használható volt!Nem igaz a mende-monda, hogy télen elakad! Átlagos téligumi (4db) csomagtér üres!!!és minden OK. Évekig jártam vele hegyvidéki utakon, sőt szinte csak ott!!! Kormánymű idővel megkopott, de hozzászoktál és nem tűnt fel. Futómű az én használatom mellett, ősszel, tavasszal szilentcserés, 1-2 gömbfej csere! Viszont 17 éves korában cseréltem először szilentet! Jut eszembe! 17 évesen gyári orosz izzót cseréltem a féklámpába! Csodájára jártak a fogyasztásának, gyári motor és átlag 7,2-7,6 között fogyasztott, nem egy ismerősöm 10 alatt nem állt meg. Sajnos eljárt felette az idő, de szerintem, ha lehetne jó állapotút vagy újat szerezni beruháznék 1re.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Ladánál betervezzük, néha a futómű (gömbfej, szilentek) javítást! 1X nem cseréltem időben alsó gömbfejet és egy csapatás közben kiugrott, de kb 1/2óra alatt megoldható!Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 1X nem cseréltem időben alsó gömbfejet és egy csapatás közben kiugrott, de kb 1/2óra alatt megoldható!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 90100 Ft. Leírás: 17 éves korában, nem garázsban tartott autó, ugye rügyezik! cseréltünk küszöböt egy tornyot, első sárvédőt, hárul íveket + fényezés! mindez okosban: kaszni kb.60ezer + fényezés30-35ezer
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Minden házilag javítható, alkatrész újpesti piacon ukránoktól, de nem ukrán alkatrész baromi olcsó volt!
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem