MERCEDES-BENZ VITO

Futott kilométer: 135 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A javítási problémák és költségeik , valamint a szerelhetetlenség miatt lehullott a MERCEDESről a glória, ma már inkább utálom, mint szeretem. Ha sikerül eladnom visszatérek az éveken át bevált Opelhez.

Használó

Születési éve: 1963

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 4

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 3000-es fordulatnál (120 km/h) sebességnél az autó leblokkolt, a hiba okát a szervizek is csak találgatták, de nem tudták pontosan. (porlasztócsúcsokat cseréltek), a végén hengerfejet is kellett cserélni. Komplett szerkezeteket akarnak cserélni, akor is, ha részhiba van. Több olyan alkatrésze van az autónak, ahol egy "filléres" csapágy csere helyett - mivel egybe van öntve- 100 ezres nagyságrendben kell szerkezetet cserélni.Lerobbanás oka: motorLeírás: A cserélt porlastócsúcs tönkrement, az autó megállt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 450000 Ft. Leírás: hengerfej csere (még vásárlás előtt, az előző tulaj valószínüleg "megfőzte", de "csak" repedések lettek a hengerfejben, ami mostanra tovább nőtt és cserélni kellett. (Szervíz megállapítása)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Talán mostmár rendben lesz

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem