MERCEDES-BENZ VITO
Futott kilométer: 135 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A javítási problémák és költségeik , valamint a szerelhetetlenség miatt lehullott a MERCEDESről a glória, ma már inkább utálom, mint szeretem. Ha sikerül eladnom visszatérek az éveken át bevált Opelhez.
Használó
Születési éve: 1963
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 4
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 3000-es fordulatnál (120 km/h) sebességnél az autó leblokkolt, a hiba okát a szervizek is csak találgatták, de nem tudták pontosan. (porlasztócsúcsokat cseréltek), a végén hengerfejet is kellett cserélni. Komplett szerkezeteket akarnak cserélni, akor is, ha részhiba van. Több olyan alkatrésze van az autónak, ahol egy "filléres" csapágy csere helyett - mivel egybe van öntve- 100 ezres nagyságrendben kell szerkezetet cserélni.Lerobbanás oka: motorLeírás: A cserélt porlastócsúcs tönkrement, az autó megállt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 450000 Ft. Leírás: hengerfej csere (még vásárlás előtt, az előző tulaj valószínüleg "megfőzte", de "csak" repedések lettek a hengerfejben, ami mostanra tovább nőtt és cserélni kellett. (Szervíz megállapítása)
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Talán mostmár rendben lesz
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem