CHEVROLET CAPTIVA
Futott kilométer: 147 000 km
Vegyes fogyasztás: 10.4 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nekem tetszik, a felszereltség, motorizáltság nagyon is elfogadható. Korrekt összeszerelés, hajrá Korea!!!
Használó
Születési éve: 1958
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10.4 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Bemutató autót vettünk Győrben, rendkívül készséges eladóval hozott össze a sors a Chevrolet Gyimesnél. 20 éves német autóimádat után (Audi, BMW, Mercedes) kissé félve ültem a koreai autóba. Kellemes csalódás, bár minden váltás ennyire simán menne. Számomra elég a nyomaték, a sebesség és a kényelem. Mindenki, aki az autóban ült, kellemes meglepetésként értékeli a felszereltséget, az automata gyors és rángatásmentes váltását. A középkonzol digitális rajza lehetne szebb, azon még biztosan tudnának csinosítani és a klíma is dolgozhatna egyenletesebben (rendesen megfázik az első utasok térde, mert komoly fagyasztó képességről tesz tanuságot, még + 26 fokra tekert hőmérsékletnél is!!!). A rádió feliratait felkapcsolt külső világításkor nem lehet látni! - A 2009. januári hidege kétszer tréfált meg. Reggel az istennek sem indult, elfogyott belőle az energia. A szomszéd segítségével "bebikáztuk", majd gond nélkül telt a nap: megálltam, ügyet intéztem, elindultam és tettem ezt még néhányszor a nap folyamán. Csak ne kellett volna este nyugovóra térni, mert reggel alig jutottam be a kocsiba, annyira lemerült az akku. Telefon a szervízbe, majd a kiérkező szerelő egy nagyobb teljesítményű akkumulátorra cserélte az alig 1 éves "gyárit". Azóta már volt hasonló hideg reggel, de gond nélkül indult a Captivám. (Köszönöm Chevrolet Gyimes). Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Gyári visszahívás miatt a győri szerviz javított valami csövet, egy kicsivel lehettek volna gyorsabbak, de egyébként korrekt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Általában korrekt szervízmunka, néhány alkatrészen akarják az ingyenes munkát "kiegyenlíteni".
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Első időben a klíma túlhűtött. A második alkalommal szoftverfrissítéssel megoldották.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem