VOLVO V40
Futott kilométer: 300 465 km
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A kocsit 138000 km megtétele után vettem. Most 300465 az állás. Teljesen jó a kocsi, pár napja vizsgázott. Normál cserék: Első féktárcsa és betét, hátsó betét csere, gumi csere ill. a 228000-nél a vezérműszíj+görgő+feszítő és hajtás szíj csere volt (ez most aktuális ismét)Rendszeres olaj és szűrő(k) cseréjét nem említem. Hiba: kb. 190000 km-nél egy db injektor hibásodott meg. Eddig ennyi volt, remélem marad is így még egy ideig. Kiváló a fogyasztása, az elvárásaimnak a kocsi teljesen megfelel. Ebből ez a második V 40 példány, amit nyúzok. Korábban Volvo 740 GLE-t (Diesel-kombi) is használtam 8 évig: a mostani V 40 egy kicsit játékautó a 740 képest (kicsit szűk a tér oldalt és a hátsó ülésen, de ez nem zavar mert én elöl ülök) Elfogult vagyok a márkával szemben, mert 1995 óta csak Volvoval járok. Megfertőztem a feleségemet, a fiamat és a testvéremet. Ezért most 8 Volvo van a családban, a legöregebb egy Bertone, dokumentált 32000 mérfölddel, OT felújítás előtt és valószínűleg érkezik a 9., egy P 1800 S.
Használó
Születési éve: 1956
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.3 liter
Fogyasztás országúton: 5.6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal 1 db injektor hibásodott meg, kb 190000 km-nél
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 35000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem