FORD MONDEO
Futott kilométer: 135 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon jó kocsi. Különösen jó az ár/érték aránya. Jó a fogyasztása és nagyon jól is megy. Hatalmas a csomagtartója. Igazi jó családi autó. Legjobb 3 éves korában megvenni, mert az első 3 évében rengeteget veszít az értékéből, 3 éves kora után viszont már kevesebbet. Még tovább növeli a kényelemérzetet, hogy az én kocsimban van állófűtés. A lakásból bekapcsolom a távirányítóval, és akármilyen hideg van kint, az utastér és a motor is meleg, mire beülök.
Használó
Születési éve: 1976
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.3 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: EGR szelep - típushiba. 120.000-nél cserére szorult. Ékszíjtárcsa és feszítő szett szintén 120.000 körül cserélve lett, mert folyamatosan rezonált. rossz hangja volt. Ezen kívül, hideg időben (+10 C fok alatt) hidegen ingadozik az alapjárat. A szervizben nem tudták megállapítani az okát.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az EGR szelep hibája miatt nem indult. A szerelő kijött és ideiglenesen kiiktatta, így tovább tudtam menni.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 110000 Ft. Leírás: ékszíjtárcsa- és feszítő szett 110.000 Ft EGR szelep csere 65.000 Ft
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Még nem volt, de az alapjárat ingadozása miatt aggódom.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem