FORD TRANSIT
Futott kilométer: 210 000 km
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az autó önmagában hasznos, jó, igénytelen igavonó. Jó a motor dinamizmusa, és úgy általában minden. Nekem munka autó, és ha volt alkalmam átülni másik márkába, mindig felüdülés volt visszaülni a FORD Transit-ba. Pedig jó néhány márkát hajtottam. Ebben különösen a koreai és japán autók voltak ( Hyundai, Mazda, Toyota ), de a Ford nyomába sem léphettek. Néhány apró bosszantó hiba. Az első szélvédő majdnem a közepétől kezd el csak párátlanodni, és nagyon sok idő amíg az egész átláthatóvá válik. Nem mindig határozott a bowdenes váltó helyzete, és talán a karosszéria korrózió állósága csak átlagos, de a korábbi Transitoknál határozottan jobb. :))
Használó
Születési éve: 1955
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 7.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Csapni való zárszerkezetek. Valamelyik biztosan tömkremegy, és nagy baj, ha a motortér fedél zárja, vagy a tanksapka zárja megy tönkre.Lerobbanás oka: futómű / fék
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: Állítólag az osztott lendkerék gyári konstrukciós hiba. A lemorzsolódó fémreszeléket berántja a blendix, és aztán az indító motor is leég.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem