FORD TRANSIT

Futott kilométer: 210 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az autó önmagában hasznos, jó, igénytelen igavonó. Jó a motor dinamizmusa, és úgy általában minden. Nekem munka autó, és ha volt alkalmam átülni másik márkába, mindig felüdülés volt visszaülni a FORD Transit-ba. Pedig jó néhány márkát hajtottam. Ebben különösen a koreai és japán autók voltak ( Hyundai, Mazda, Toyota ), de a Ford nyomába sem léphettek. Néhány apró bosszantó hiba. Az első szélvédő majdnem a közepétől kezd el csak párátlanodni, és nagyon sok idő amíg az egész átláthatóvá válik. Nem mindig határozott a bowdenes váltó helyzete, és talán a karosszéria korrózió állósága csak átlagos, de a korábbi Transitoknál határozottan jobb. :))

Használó

Születési éve: 1955

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 7.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Csapni való zárszerkezetek. Valamelyik biztosan tömkremegy, és nagy baj, ha a motortér fedél zárja, vagy a tanksapka zárja megy tönkre.Lerobbanás oka: futómű / fék

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: Állítólag az osztott lendkerék gyári konstrukciós hiba. A lemorzsolódó fémreszeléket berántja a blendix, és aztán az indító motor is leég.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem