VOLKSWAGEN POLO
Futott kilométer: 75 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.75 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
legjobban az elérhetősége (ára) tetszett, bár most a CHF-es hitellel jóval drágább lesz mire kifizetem, mint amennyit valaha is ért. Jelen pillanatban nem ér annyit az autó, mint amennyi hitelem még van rajta :( A német autóval általában a "precizitás és időtállóság" jelzőket tudom azonosítani. Utáltom, hogy "csak" polo és csak 1,4-es, szeretem a könnyű és erős autókat, eddigi autóim Golf 1,6, Opel Kadett GSI 2,0, Audi 80, VW Scirocco 1,8, ami azért a mentalitásomról és a vezetés szeretetről elárul ezt-azt.
Használó
Születési éve: 1954
Neme: no
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 7.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.75 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Ez nem a márkaszervízben volt, amint lejárt a garancia átmentem egy másik, a javításra jogosult szerelőhöz a rendszeres szervízekre és átvizsgálásokra. A márkaszervíz nagyon drága, és nem precíz.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Az egy hiba a gyújtótrafó hibája volt, hrom hengerrel, de a saját "lábán" lassan eljutottam a szerelőhöz.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem