VOLKSWAGEN POLO

Futott kilométer: 75 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.75 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

legjobban az elérhetősége (ára) tetszett, bár most a CHF-es hitellel jóval drágább lesz mire kifizetem, mint amennyit valaha is ért. Jelen pillanatban nem ér annyit az autó, mint amennyi hitelem még van rajta :( A német autóval általában a "precizitás és időtállóság" jelzőket tudom azonosítani. Utáltom, hogy "csak" polo és csak 1,4-es, szeretem a könnyű és erős autókat, eddigi autóim Golf 1,6, Opel Kadett GSI 2,0, Audi 80, VW Scirocco 1,8, ami azért a mentalitásomról és a vezetés szeretetről elárul ezt-azt.

Használó

Születési éve: 1954

Neme: no

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.75 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Ez nem a márkaszervízben volt, amint lejárt a garancia átmentem egy másik, a javításra jogosult szerelőhöz a rendszeres szervízekre és átvizsgálásokra. A márkaszervíz nagyon drága, és nem precíz.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Az egy hiba a gyújtótrafó hibája volt, hrom hengerrel, de a saját "lábán" lassan eljutottam a szerelőhöz.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem