MITSUBISHI LANCER

Futott kilométer: 230 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Először is le szeretném szögezni h ez egy korát jócskán felülmúló tulajdonságokkal rendelkező autó. Mocsok kényelmes, öröm vezetni, minden ott van és úgy működik benne ahogy a nagykönyben meg van írva. Nem zavar a hátsó merev híd, észre sem vettem csak miután alánéztem(egy ignisben észrevennéd hamar:P). Viszont van egy nagy gondom: Az elektromos karburátor. A város összes szerelőjét végigjártam, egyik sem vállalta hogy hozzányúl. Pedig a hiba itt van: rángat, nincs nyomatéka, hidegen nincs benne erő(se alapjárat) és a fogyasztását 11 liter alá nem bírom nyomni, ami azért elég durva. Lehet hogy csak dugulás, nem tudom. Egy valag vákuumcső van itt, némelyik szét van vágva és a levegőben fityeg. Hogy ennek így kell e lennie, azt sem tudom:) Érden van egy szak, az fogja megnézni jövő héten. Ezt leszámítva a gép pazar. Persze azért ez elég nagy gond... de van egy sejtésem hogy csak egy pár ezer forintos alkatrész a hibás. Van belőle 1.8 as szívódízel. Nem értem miért ennyire ritka, az világ legjobb autója. Ha újonnan gyártanák, azonnal rohannék venni. Kinyírhatatlan, ki lehet menni belőle a világból, és nem fogyaszt. Én már bánom h benzinest vettem, de jó állapotú szívódízelt találni lehetetlen(Magyarországon). Nem kell megijedni, az alkatrészek egyáltalán nem drágábbak az átlagnál, utángyártott cuccok vannak bőven, bár a legtöbb igen gagyi! Ja és még valami: ha autópályán használod, ne 1.3 ast vegyél, 130 nál majnem 4500 at forog a motor. Érdekesség: elég ideges sofőr vagyok, nem könnyű a lábam, előzgetek, rángatom az autót stb... de ebben megnyugodtam, minden sebességhatárt betartok és mintha nyugodtabban szállnék ki belőle. Mindenkinek melegen ajánlom aki nyugodt autózásra vágyik:) 2010-10-04: Nos a karburátor gondot még mindig nem sikerült megoldani, a rángatás már alábbhagyott, de még mindig egy kicsit sokat kér enni. Körülbelül 4-5 szaki látta, de egyik sem képes megjavítani, hozzá se mernek nyúlni. Hűtővíz lett cserélve, csupa rozsdás ganaj volt már, ráfért. Plusz kapott új termosztátot(hamarabb belemegszik) és az egyik repedt vákuumcsövet is kicseréltük. Van egy újabb gondom: a motorolaj tocsog a benzinben! Aki tudja mi lehet a gond, írjon: [email protected] Igazából még most is szeretem, öreg gép, sok sok kilométerrel, kartergáza nincs, szépen ketyeg a motorja. Futóműve egy álom, országóton imádom, 110 zel a világból ki tudna menni, és itt egész jól fogyaszt még így betegen is.:)

Használó

Születési éve: 1985

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom

Meghibásodás leírása: -kipufogó -axiálcsuklók -motorolajba dől a benzin -karburátort hiába állítjuk be, elállítódik -magas fogyasztás -rángat -hidegen 3200 az alapjárat

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 12000 Ft. Leírás: Elektromos karburátorhoz nem ért senki!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem