OPEL OMEGA
Futott kilométer: 196 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Tetszett: Hatalmas rakodótér, kényelmes ülések, jó felszereltség, nagy tömeg. Igazi utazó autó. Sokat jártunk vele ki síelni. 1000 km után sem volt fárasztó, kényelmetlen. Nem tetszett: gyenge klíma, kézi váltó (ekkora autóhoz már automata kéne), nincs pohártartó.
Használó
Születési éve: 1984
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9.5 liter
Fogyasztás országúton: 8.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Egyszer egy általam nem ismert utólagosan beépített indításgátló rendszer nem engedett indítani. Továbbá volt egy kuplungmunkahenger, kinyomócsapágy csere, amire bár voltak előjelek, azt hittem még hazajutok vele. Nem jutottam, húztak.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Volt rá előjel. Kicsit alacsonyabb volt a fékolajszint a szokásosnál, a kuplung majdnem beesett. Azt hittem hazáig kibírja, de szétdarálta magát a kinyomócsapágy. 120 ezer Ft.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 120000 Ft. Leírás: Feljebb leírva.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Futómű. Felső lengőkar szilentek gyengék voltak, emiatt kanyarban kopogó hangja volt. Sokmindent kicseréltek, de nem oldotta meg. A 3.-ik futóműves, akihez vittem, elsőre tudta mi a baj. 8 szilentcsere -> 30 ezer Ft. Utána nem is volt semmi baja.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem