OPEL OMEGA

Futott kilométer: 196 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Tetszett: Hatalmas rakodótér, kényelmes ülések, jó felszereltség, nagy tömeg. Igazi utazó autó. Sokat jártunk vele ki síelni. 1000 km után sem volt fárasztó, kényelmetlen. Nem tetszett: gyenge klíma, kézi váltó (ekkora autóhoz már automata kéne), nincs pohártartó.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.5 liter

Fogyasztás országúton: 8.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Egyszer egy általam nem ismert utólagosan beépített indításgátló rendszer nem engedett indítani. Továbbá volt egy kuplungmunkahenger, kinyomócsapágy csere, amire bár voltak előjelek, azt hittem még hazajutok vele. Nem jutottam, húztak.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Volt rá előjel. Kicsit alacsonyabb volt a fékolajszint a szokásosnál, a kuplung majdnem beesett. Azt hittem hazáig kibírja, de szétdarálta magát a kinyomócsapágy. 120 ezer Ft.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 120000 Ft. Leírás: Feljebb leírva.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Futómű. Felső lengőkar szilentek gyengék voltak, emiatt kanyarban kopogó hangja volt. Sokmindent kicseréltek, de nem oldotta meg. A 3.-ik futóműves, akihez vittem, elsőre tudta mi a baj. 8 szilentcsere -> 30 ezer Ft. Utána nem is volt semmi baja.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem