BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 65 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Legjobb:Külső-belső design, karosszéria forma, belső kialakítás, vajbőr ülések, fabetét. A 6 henger húzós, ugrik gázadáskor, brutális hangja van (ha nem szól a Harman-Kardon hifi. Legrosszabb: nincs pohártartó, nagyon kicsi a csomagtartó és a fenntartási költségei sokkal magasabbak, mint amilyen luxus érzést az autó nyújt. Sokkal inkább presztizs (sajnos nem mindig valós tartalommal), mint valódi luxus
Használó
Születési éve: 1967
Neme: no
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A 6 hengerből 4-nél elromlott a gyújtótrafó 1,5 éven és 15.000 km-es belül.Lerobbanás oka: motorLeírás: Másfél hónappal a 3-ik gyújtótrafó csere után nyaralás közben, gyerekekkel a hátsó ülésen leállt a 4. henger is.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft. Leírás: Az első gyújtótrafó Németországben ment tönkre, ott kellett egy helyi szervízben kicseréltetni.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Nem sikerült kijavítnai.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem