SEAT CORDOBA

Futott kilométer: 152 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Külső: Nagyon tetszetős kasztni! Csinos, sportos jellegű autó, ami főleg mint az enyém, piros színnel nagyon kirítt az hétköznapi szürke átlagtól! Viszont kedvező árért nem egy hétköznapi tucatárú! Mindenkinek tetszett! (sokkal komolyabb kocsik mellett is megbámulták!!! Nehezen belátható kasztni. (tolatás csak tükörből) Technika: A hasonló teljesítményű kocsiknál kissé dinamikusabb motor, sport futóművel minőségi gumival kiváló úttartás! ( Mecsekben letoltam mindenkit az összkerekes kocsikon kívül! Szerintem kicsit gyenge fékhatás, nálam pontos váltó, eleinte jó fogyasztás. Pontos kormány. Belső: Szerény felszereltség... kemény műanyagok, strapabíró huzat, de nem túlzottan kényelmes ülések, gyenge oldaltartással. Hatalmas csomagtartó, szűk nyílással! Összességében nagyon szerettem! Sok borsot tört az orrom alá, mint egy cserfes szerető, de mindig jó volt menni vele egy kört! Sajnáltam mikor elment tőlünk, de nem vennék még egyszer ilyet. Fiatal, kezdő vezetőknek jó alternatíva lehet!

Használó

Születési éve: 1978

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A közel 100.000 együtt megtett kilométer alatt a főbb dolgokon kívül szinte minden javítva volt már. A motorhoz, és a váltóhoz komolyabban nem kellett hozzányúlni. A kopó alkatrészeket leszámítva: többszöri trafó csere, gyakori gyújtás gondok, ingadozó alapjárat, elektromos berendezések, megemelkedő fogyasztás (külső hőmérő, belső fűtés elemei, műszerfal, indításgátló, kipufogó, több nehezen beazonosítható idegesítő kontakt hiba, teljesség igénye nélkül...) Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Elektronika, gyújtás, immo,

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: Műszerfal egység csere 2x!!!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Rejtett hibák... nehezen azonosítható problémák

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem