SEAT CORDOBA
Futott kilométer: 152 000 km
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Külső: Nagyon tetszetős kasztni! Csinos, sportos jellegű autó, ami főleg mint az enyém, piros színnel nagyon kirítt az hétköznapi szürke átlagtól! Viszont kedvező árért nem egy hétköznapi tucatárú! Mindenkinek tetszett! (sokkal komolyabb kocsik mellett is megbámulták!!! Nehezen belátható kasztni. (tolatás csak tükörből) Technika: A hasonló teljesítményű kocsiknál kissé dinamikusabb motor, sport futóművel minőségi gumival kiváló úttartás! ( Mecsekben letoltam mindenkit az összkerekes kocsikon kívül! Szerintem kicsit gyenge fékhatás, nálam pontos váltó, eleinte jó fogyasztás. Pontos kormány. Belső: Szerény felszereltség... kemény műanyagok, strapabíró huzat, de nem túlzottan kényelmes ülések, gyenge oldaltartással. Hatalmas csomagtartó, szűk nyílással! Összességében nagyon szerettem! Sok borsot tört az orrom alá, mint egy cserfes szerető, de mindig jó volt menni vele egy kört! Sajnáltam mikor elment tőlünk, de nem vennék még egyszer ilyet. Fiatal, kezdő vezetőknek jó alternatíva lehet!
Használó
Születési éve: 1978
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A közel 100.000 együtt megtett kilométer alatt a főbb dolgokon kívül szinte minden javítva volt már. A motorhoz, és a váltóhoz komolyabban nem kellett hozzányúlni. A kopó alkatrészeket leszámítva: többszöri trafó csere, gyakori gyújtás gondok, ingadozó alapjárat, elektromos berendezések, megemelkedő fogyasztás (külső hőmérő, belső fűtés elemei, műszerfal, indításgátló, kipufogó, több nehezen beazonosítható idegesítő kontakt hiba, teljesség igénye nélkül...) Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Elektronika, gyújtás, immo,
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: Műszerfal egység csere 2x!!!
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Rejtett hibák... nehezen azonosítható problémák
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem