PEUGEOT 307
Futott kilométer: 205 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
200 000 km ment el és a kopó alkatrészeken kívül csak a generátor ékszíjtárcsát és az egyik befecskendezőt kellett cserélni. És az irányjelző kapcsolóba egy erősebb rugót rakni. Ez azt hiszem meghaladja a megbízhatóság fogalmát. A hátsó futómű szerintem túl kemény , viszont ha nagyon sietsz a kanyarba se kell imádkozni. A nagy szélvédő átka a párásodás , de a klíma hipp-hopp lefújja. A kormány valamiért erősen megkopott , de lehet hogy a kézkrémem nem a megfelelő.
Használó
Születési éve: 1968
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.1 liter
Fogyasztás országúton: 5.6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: A generátor ékszíjtárcsája ment tönkre. És az irányjelző kapcsoló kezdett el lógni mint a spániel füle. Ja és az egyik befecskendező unta meg a motor duruzsolását. És majd el felejtettem a motor takaró műanyagot el kell felejteni. A gumibakok elszakadnak és a termosztát házat a légtelenítőnél elnyírja a lifegő burkolat. Még nagyon friss korában jártam így de egy tollbetéttel ideiglenesen bele tudtam tuszkolni és nem folyt így nem folyt el a víz. Na akkor dobtam messzebbre a motortakaró műanyagot. Nyugi szelektív hulladékgyűjtőbe....
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: Az egyik befecskendező elem ment tönkre , a bontott 25 000 forint volt.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem