LADA NIVA
Futott kilométer: 280 000 km
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Gorbacsov bosszújának neveztük ezt az autót a kollégákkal. a régi 1,6-ossal ehhez képest semmi probléma nem volt, csak ténylegesen a kopó alkatrészek cseréje.
Használó
Születési éve: 1964
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 10 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: , fél éven belül a terepváltóban eltört egy csapágy, a golyó a fogaskerék és a ház közzé szorult és a ház aljának törését okozta. Elösször kuplongozni már 20000-nél kellett! Széjjelugrott a vízpumpa tönkre téve a hűtőt is. Majd az eredeti első difi kezdett el recsegni, csere. Ezt a mai napig még három követte. Terepváltóból a harmadik van rajta, az ötsebességesből a második, miután az eredetiben hol a 3-ik, 4-ik, vagy az 5-ik nem volt jó! Motor felújítás úgy 1,5-2 évenként következik, a hűtővíz hőfokmérője mindig 90fok fölött van üzemközben. Általában az utolsó két hengernél vannak a gondok, a gyári dugók legelőször itt ki is lyukadtak. Gyújtáselosztó, karburátor, termosztát csere, megint kuplongozni többször is, stb. Az első ülésekből már a harmadik garnitúra van benne, mert mindig széjjelesik, vagy eltörik. Egy szó, mint száz, ez a példány igen selejtesre sikeredett. Most is valószínűleg hengerfejes, eszi az olajat már egy éve, az első féktárcsák ütnek, pedig egy fél éve voltak cserélveLerobbanás oka: hajtás / váltó
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 40000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Eső difi,sebességváltó,terepváltó többször is volt cserélve
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem