TOYOTA MR 2

Futott kilométer: 160 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Imádom ezt az járgányt! Igazi vérbeli sportkocsi középmotorral, hátsókerékhajtással, komoly futóművel. Nagyon stabil a kanyarokban és jól érezhetők a határai. A motor 2500-tól nagyon jól húz egészen 7000-ig. 156 lóerő nem hangzik túl soknak sportautós viszonylatban, de ez is elegendő minden hétköznapi helyzethez. Jól ugrik előzésnél és szuper a hangja. Igazi sportkocsi élményt kapunk egy ötéves Suzuki áráért. Könnyen kezelhető, jól ki lehet látni hátra, így gyerekjáték vele parkolni még szervokormány nélkül is. A targatető kivételével egy perc alatt kabrióvá alakítható. A használhatósága is kiváló, attól eltekintve, hogy kétszemélyes. A csomagtartó kb. 200 literes hátul, ezen kívül az ülések mögé és az autó elejébe is lehet pakolni. Egy heti nyaralásra két személynek és csomagjainak elég hely van benne. A generátorhibát leszámítva nagyon megbízható még 18 évesen is. A felszereltsége is kiváló. A Toyota belerakott mindent, amit akkoriban lehetett és érdemes volt: elektromos ablakemelő, elektromos tükör, automata antenna, ABS, állítható kormány, állítható oldaltartású és deréktámaszú sportülés, stb. És szerintem ez az egyik legszebb autó, amit valaha gyártottak! Első sportautónak ideális. Viszonylag olcsón fenntartható, keveset eszik, de nagyon megy! Bele lehet szeretni, igazi örökzöld, egyedi és ritka darab. Nem szívesen válnék meg tőle. Ha le is cserélném egyszer, akkor valószínűleg egy turbós MR2-re váltanék.

Használó

Születési éve: 1986

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.5 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A generátor az autó gyenge pontja, ez sajnos típushiba. Pont egy külföldi nyaraláson ment tönkre, és nem volt olcsó mulatság a cseréje. Az egyik ABS-jeladó érintkezési hibája miatt kellett még szervizbe vinnem.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A generátor hibája miatt vált hosszú távon mozgásképtelenné, de el tudtam menni vele az első műhelyig, ahol megrendelték és kicserélték a generátort.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 130000 Ft. Leírás: Ausztriában volt a generátoros affér. Maga a generátor kb. 80 ezer, a többi munkadíj, tárolás és egyéb. A munkadíj sajnos nagyon magas volt, de nem volt választásom. Szerintem egy felújított generátorral és itthoni munkadíjjal 30 ezerből meglett volna.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem