FORD FOCUS C-MAX
Futott kilométer: 80 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Focus kombit mentünk venni de beleültünk a c-maxba is, utána már nem volt kérdés melyik kell. Belül tágas, csomagtartó nagy, könnyen pakolható. A kényelemmel vannak gondok, a kiseggelt vezetőülés kényelmes, de az anyósülés már kevésbé, hátul elég kemények az ülések. Viszont a középső ülést hátratolva a csomagtérbe, a 2 hátsó ülést hátracsúsztatva rengeteg hely lesz, hosszú utazáskor nagyon jól jön. Az egyenként kivehető, dönthető hátsó ülések nagyon praktikusak. Mosógép, hűtő, 2m-es lapraszerelt bútorok beférnek. Ülés ledöntéssel a sílécek is beférnek keresztbe. Fordnál a szövetet nem nagyon ismerik, spórolósan bánnak a műbőrrel is a könyöklőn, de a műanyagok legalább esztétikusak. Úttartása fordosan kiváló, nagyon jó vezetni. Digit légkondi jól működik, rádió átlagosan szól az adók vétele kicsit gyenge. 110-ig nincs jelentősebb menetzaj, felette kezd hangos lenni a szélzaj a magasabb építés miatt. A térképtartó rekesz a kesztyűtartó felett pompás dolog, csak 2 év után nyekereg, ugyanúgy mint a praktikus szalonnázó asztalka az első ülések mögött, ki kell támasztani valahogy és rendben van. A vezetőülésnél talán az biztonsági őv mozgása miatt néha csikorog valami, nem hangos de idegesítő, ez megszűnt fél év után. Fogyasztás: Nagyon óvatosan városon kívül tud 5,9-5,8 at de akkor max 110 és kanyar előtt sincs fékezés Városban (Budapest) 8l, 9l nyáron légkondival Autópálya 130-nál légkondival 8l Télen Olaszországba autópálya 7l 110-130 között közlekedve Elmondható, hogyha 110-es tempónál eszik 6,7-et akkor minden 15 km/h többlet sebesség után 1 literrel többet kér. Szerintem nem fogyaszt sokat egy "magas" építésű autóhoz képest, TI-VCT motor valamivel kevesebbet fogyaszt mint a sima benzines (gyári adat szerint 0,5l/100km-el kevesebbet) Tunning: - utólag tempomat, 25.000 Ft (gombsor beépítése+számítógép beállítása) Néha jól jön de az 1,6-os benzines kevés a hosszú emelkedők váltás nélküli leküzdéséhez. Autópályán nagyon hasznos tud lenni. - lábtér világítás, hozzávalók: végy 2 db 70 ft os izzót, tedd be a foglalatba. Ha gyári extraként nincs benne, akkor csak az izzó nincs benne a foglalatba. Az autót a hibái ellenére nagyon szeretjük, jó vétel volt. 4 évesen 80.000 Km után volt első két lengéscsillapító csere. Az egyikből elfolyat az olaj, 2 első lengéscsillapító 52.000 ft.
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.2 liter
Fogyasztás országúton: 6.3 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: Lengéscsillapító
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem