FORD FOCUS
Futott kilométer: 70 900 km
Vegyes fogyasztás: 5.6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Legjobban tetszenek: Kellemes vezetési élmény, kellően dinamikus. Jó fogyasztás, bár valamivel több mint a gyári adatok. A csomagtér jól pakolható. Utálom: a belső műanyagok már nyikorognak, kemények. A vezető ülés kattog, rendszeresen meghúzna valami csavarokat de 1-2 hónap után újra kezdődik a probléma. Nincs figyelmeztetés az ablakmosó folyadéktartály kiürülésének közeledtére, bosszantó. Fórumokat olvasva a csomagtér fedél kábelköteg szakadása típushiba, ezek szerint kb 3 évente cserélni kell. A bal küszöbnél látható ok nélkül elkezdett leperegni a lakk, a fényezés nem sérült, de a szervizben közölték, erre nem vonatkozik a fényezés garancia.
Használó
Születési éve: 1979
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.2 liter
Fogyasztás országúton: 4.9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: 1. leesett az egyik turbotöltőhöz csatlakozó cső 2. szervízben valószínűleg rosszzul rögzítették a kartergáz csövet, azért gondolom, mert azután jelentkezett a probléma. A kocsi időnként erősebben füstölt, és a gyorsulás nem volt egyenletes. A plusz szervíz után derült ki hogy a kartergázcső nem volt a helyén. 3. az EGR szelepet kellett cserélni 4. a csomagtartó fedélhez futó kábleköteg cserére szorult.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: EGR szelep csere pont a garancia idő végén. Finom rángatást éreztem időnként alacsony fordulaton főleg 3-as vagy 4-es fokozatban, a vezető felé hibajelzés nem volt. A szervízben én erősködtem, hogy kössék rá a computerre, mert valami nincs rendben.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem