FORD ESCORT
Futott kilométer: 268 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Nagyon kényelmes autó, dinamikus az 1.6-os 16 szelepes motor, még a több mint 1 tonnás önsúlynál is. A korához mérten sok extra van benne: ABS, légzsék, e.ablak, klíma, stb. Szervója kicsit kemény elsőre, de megszokás után nagyon kényelmes. Utastér, csomagtér tágas. Sportos vezetés esetén a motor hangja szép, 2000-es fordulat felett nagyon tud húzni. Allandó odafigyeléssel, csereperiódusok betartásával az erőforrás kinyírhatatlan. Most a negatívumok: A motoron kívűl minden más lehet hibaforrás. Igaz, 200000 km-t futott az autó, mint céges. Megvásárlás után egyből megvoltak az ilyenkor ajánlott szervíztételek: Olaj, szűrők, vezérműszíj, ékszíj, feszítő- és vezetőgörgők, teljes átvizsgálás. Oké minden. Fél év használat után jöttek a problémák: Első futómű, fékek elől-hátul, lengéscsillapítók elől-hátul, generátor, AC-pumpa, 3szor gyertyacsere, stb. A kaszni erőteljesen romlik, állandó odafigyelést igényel. Elektromos problémák szerencsére még nem voltak az autón, amióta én vezetem (kb. 70000 km). Családi autónak kitűnő, nyugodt vezetés mellett sokáig hibamentesen használható. Versenyző típusoknak nem ajánlom!!!
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Egy ideig állandóan esett szét rajta minden. Miután minden ki lett cserélve, a folyamat megállt :)Lerobbanás oka: hajtás / váltó 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A kuplungpedál alatt van egy alkatrész, melyre az egész erő teljesen rázúdúl, és ez persze müanyag. 3szor tört el, ilyenkor a pedál beesik, cseréjéhez pedig az egész pedálsort és a főfékhengert (!) is meg kell bontani, méghozzá a kocsiból félig kilógva, háton lehet szerelni. Nem kívánom senkinek.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Garancia már lejártJavítás összege: 150000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: AC pumpa. A tank tetején van, elsőre nem sikerült leszedni a tankot, utána elvittem egy kiválló szerelőhöz, aki megoldotta a cserét.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem