FORD FOCUS

Futott kilométer: 95 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A vezetési élmény ezzel a motorral a legjobb szerintem (1.6 benzin 115LE), szinte utcai rali autóként viselkedik a többi autóhoz képest. Ezt jelzi, hogy az 5 éves lányom gyakran szokta mondani "apa, kanyarodjunk!". Szóval a futómű, a kormány és a motor kombináció kiváló. Remek a nagy csomagtartó (385l) és a sok pakolóhely is nagyon jó. A komfortérzet is inkább ralis, az anyagok az ajtókon kemények, de legalább könnyen tisztíthatók: inkább gyerekeseknek valók. A tempomat, az automata légkondi és a bőrkormány kötelező - mind élvezetes! Zavaró volt az első fényszórók gyakori kiégése (megoldás: 1000 Ft körüli izzó)

Használó

Születési éve: 1973

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: A generátor feszültségszabályozója 3 év után bedöglött, ezt a töltésvisszajelző lámpa jelzi (26.000 Ft volt szereléssel, a gyári szerviz 80.000 Ft-ért cserélt volna generátort). A jobb hátsó stabilizátor négy év után kilazult a jó budapesti utaknak köszönhetően (17.000Ft). Hátsó ajtó emelő teleszkóp 5 év után megadta magát (10.000 Ft szereléssel).

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 26000 Ft. Leírás: A generátor feszültségszabályozója 3 év után bedöglött, ezt a töltésvisszajelző lámpa jelzi (26.000 Ft volt szereléssel, a gyári szerviz 80.000 Ft-ért cserélt volna generátort). A jobb hátsó stabilizátor négy év után kilazult a jó budapesti utaknak köszönhetően (17.000Ft). Hátsó ajtó emelő teleszkóp 5 év után megadta magát (10.000 Ft szereléssel).

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A generátor feszültségszabályozója 3 év után bedöglött, ezt a töltésvisszajelző lámpa jelzi (26.000 Ft volt szereléssel, a gyári szerviz 80.000 Ft-ért cserélt volna generátort). A jobb hátsó stabilizátor négy év után kilazult a jó budapesti utaknak köszönhetően (17.000Ft). Hátsó ajtó emelő teleszkóp 5 év után megadta magát (10.000 Ft szereléssel).

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem