SUZUKI IGNIS
Futott kilométer: 80 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tetszik: magas építésű, könnyű beszállni,magas a hasmagassága, nem akad fenn rossz úton sem.A motor dinamikus, jól húz, a váltó pontos, aránylag könnyen kapcsolható.Az utastérben minden jól kézre áll, logikusan vannak elhelyezve a kapcsolók és a kezelőszervek,nem kell semmit sem keresgetni.Masszív, robusztus megjelenés. Nem tetszik: gyenge az első futómű, könnyen elállítódik. Rossz úton és kanyarban valami nyekereg az utastérben, máig nem tudok rájönni hogy micsoda.A hátsó híd rugózása brutálisan kemény! Ha az első szélvédő mosóját használom, vele egy időben a hátsó mosófúvókából is folydogál a víz.
Használó
Születési éve: 1967
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 8 alkalom
Meghibásodás leírása: Futómű problémák. ( az autó állítólag erősített futóművel van ellátva, ennek ellenére nagyon érzékeny a kátyúkra, hamar elállítódik a geometria.) Leírás: Az egész autó halálosan üzembiztos!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 8500 Ft. Leírás: A fenti összeg nem valami egetverően magas, ám ahhoz képest, hogy csak egy egyszerű futómű állítás volt (kb. 20 perc az autószalon szervizében) eléggé mellbevágó volt. A fentebb említett szerviz ahhoz a szalonhoz tartozott, ahonnan az autót újonnan vettem.Az előbbi eset, illetve az első két kötelező szerviz árai, és az, hogy mindkét szervizlátogatásom alkalmával megpróbáltak pofátlanul átvágni hozzájárult ahhoz, hogy többet a környékükre sem mentem.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Egy ilyen hiba adódott: a vezetőülés fékezéskor és határozottabb kigyorsításkor érezhetően előre-hátra mozgott.Nem nagyon,nem veszélyesen, ám számomra zavaróan. Ez a jelenség a mai napig fennáll, a szervizben nem sikerült kiküszöbölniük. A végeredmény az volt, hogy ez konstrukciós hiba, nem javítható.(lehet hogy igazuk volt,megnéztünk két másik Ignist, azokon is mozgott az ülés.)
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem