LADA NIVA
Futott kilométer: 600 856 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Ez egy tsz.-es autó volt, 2 gazdával akik 14 év alatt beleraktak 598.720 km-t. És a motor még mindig bontatlan, eredeti. A kasznija olyan "Ladás", tehát rozsdásodik. Nekem csak az elemek rozsdásak, szerencsére. A gyári ötös váltó elég jó, mondjuk nekem kibobálja ez elsőt, és a negyediket, de határban második, és feleztt harmadik a legjobb. Nagyon jó autó. Nem olyan sz*r mint a mai "terepjárók". Megnéznék majd pl. egy Navarát 14év múlva, hogy mennyi dolog lett már rajta cserélve. Kitűnő ÁSZ autó (vadÁSZ, halÁSZ, madarÁSZ) :D Csak ajánlani tudom!
Használó
Születési éve: 1964
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton: 12 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Volt már pár :) pl: -motorvezérlő elktronika -váltó -fékek -kuplung -csapágyakLerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Szétszakadt a kuplungtárcsa. Egy szar utángyártott volt benne, amibe lyukak voltak. 4000 ft-ból megoldódott.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 30000 Ft. Leírás: Kicsit megbolondult a motorvezérlője. A benzinbe olaj ment, az olajba benzin. Átalakítottam karbisra. Nincs is annál jobb. :D
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem