LADA NIVA

Futott kilométer: 600 856 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Ez egy tsz.-es autó volt, 2 gazdával akik 14 év alatt beleraktak 598.720 km-t. És a motor még mindig bontatlan, eredeti. A kasznija olyan "Ladás", tehát rozsdásodik. Nekem csak az elemek rozsdásak, szerencsére. A gyári ötös váltó elég jó, mondjuk nekem kibobálja ez elsőt, és a negyediket, de határban második, és feleztt harmadik a legjobb. Nagyon jó autó. Nem olyan sz*r mint a mai "terepjárók". Megnéznék majd pl. egy Navarát 14év múlva, hogy mennyi dolog lett már rajta cserélve. Kitűnő ÁSZ autó (vadÁSZ, halÁSZ, madarÁSZ) :D Csak ajánlani tudom!

Használó

Születési éve: 1964

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton: 12 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Volt már pár :) pl: -motorvezérlő elktronika -váltó -fékek -kuplung -csapágyakLerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Szétszakadt a kuplungtárcsa. Egy szar utángyártott volt benne, amibe lyukak voltak. 4000 ft-ból megoldódott.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 30000 Ft. Leírás: Kicsit megbolondult a motorvezérlője. A benzinbe olaj ment, az olajba benzin. Átalakítottam karbisra. Nincs is annál jobb. :D

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem