DAEWOO LEGANZA
Futott kilométer: 180 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lassan fűti fel az utasteret. Kézifék gyenge. Puha rugózás. utazásnál álom, de forszírozott menetben nem fekszi jól az utat. Mindent kibír! Az autópályás folyamatos 170-et ugyanúgy. mint a földúton ringatózást. Hatalmas utastér és csomagtér. Gázüzemben nagyon gazdaságos családi limuzin.
Használó
Születési éve: 1973
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: - eltörött az indítómotorban a behúzó mágnes - gyújtótrafó -AC pumpa 2xLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: - eltörött az indítómotorban a behúzó mágnes és nem indult. Mindez 50 m-re történt egy autóvillamossági műhelytől! :) - az AC pumpa 2x felmondta a szolgálatot. Ez sajnos mindkétszer az én hibám volt. Mivel gázüzemben használom az autót nem foglalkoztam a benzinszűrő cseréjével és leégett a pumpa. Másodszor pedig kifogyott a benya és megint az AC látta kárát!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 40000 Ft. Leírás: katalizátor csere
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: gyújtáshiba - gyújtótrafó és katalizátorcsere
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem