OPEL VECTRA A
Futott kilométer: 236 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Turbó nélkül hihetetlen rugalmas, nagyon jól gyorsul (egy 1990-es autóról beszélünk a maga korában) de most sem vallana szégyent, a C20XE motort sajna nem is gyártották sokáig. A fogyasztása országúton Mo - Erdély - Mo viszonylatban átlag 6,5!!! re jött ki, én sem hittem a szememnek, pedig volt benne királyhágótól kezdve minden... és mégis. A gagyi benzint viszont nem szereti, le is buktatta egy egyik kagylózó kutat, hogy a 98-as benzinnek nem volt még 95 sem az oktánszáma... (gyújtáspanel 95 és 98 as állás között kézzel cserélhető)
Használó
Születési éve: 1976
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Nem jöttek rá az autó típusára, ezért rossz értékekre próbálták állítani, valamint felhívták a figyelmem a zajos (gyári kb. egy hónapos) kipufogó rendszer cseréjére... Ezután inkább vettem szakirodalmat hozzá, és magam szervizeltem.Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: defekt miatt kellett hívni sárga angyalt, mert a kerékkulccsal nem sikerült lelazítani a légkulccsal ráhúzott kerékcsavart...
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft. Leírás: A hűtő belépő csonkja hajlamos elöregedni, eltörni. De előtte szivárog láthatóan, hasonló tétel volt az alsó kevlár borítása a motornak, amit egy aknafedél megrepesztett.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Márkaszerviz ismét 3 próbálkozásból sem jött rá hogy miért rángat kicsit 1800 fordulatnál, cserélgettek benne gyertyát ledugóztak vákuumcsöveket, de a repedést az elosztón nem sikerült megtalálják, ez volt az ominózus alkalom ami után többet nem járt márkaszervizben.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem