CITROEN GRAND C4 PICASSO
Futott kilométer: 103 560 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A rádió az nem üti meg az autó szinvonalát. A biztonsági rendszer ami félóra állás után kikapcsolja a rádiót és rendesen kiszúr a várakozó pilótával.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.72 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A szervíznél voltam már sokkal jobban is. Az előző autómat is márkaszervízbe hordtam (Ivanics) ők jobban figyeltek az ügyfélre. A javítás minőségével még nem volt gond. A porlasztó talptömítése (rézgyürű) mellett kifujt ezért kellett visszavinnem a kocsit a szervízbe. Ez a művelet a 100000Km-es szervíz után volt.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Az akkunál van a nagynyomású rendszer vezérlő panelja amit cserélni kellett. A kocsi működőképes maradt de a szervíz tanácsára beszállítottuk, és arra az egy napra amíg megjavították kaptam egy csereautót. Azért tartott egy napig a javítás mert evvel a hibával még nem találkoztak. Konkrétan a környezetvédelmi lámpa világított, garanciában javították.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem