PEUGEOT 307
Futott kilométer: 165 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.1 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Dinamikus kis kocsi, ami keveset is fogyaszt. Egy báránybőrbe bújtatott (kis)farkas. Nem utolsó sorban belvárosi parkolás is kicsit könnyebb, mint a szedánokkal. Viszont a csomagtartó mérete nem egy világbajnok. A kulcsok távirányítógombjai 7 éves kor körül lötyögni kezdenek és ki is eshetnek. Szerencsére lehet kapni 4-5ezer forintért.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.4 liter
Fogyasztás országúton: 4.7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.1 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Valójában kettő, de az egyik a szerelő hibájából. 1. Jobb oldali érzékelő a tükörben tönkrement, így a tükör automatikus behajtása és a külső hőmérséklet jelzés nem működött. 2. A műszerfalon felgyulladt két visszajelző. A fedélzeti számítógép kiírta, hogy a az egyik szenzor meghibásodott. Mint kiderült, az előző szerviznél a szerelő az üzemanyagszűrő ház gumitömítését rosszul tette be. Az ott kiszivárgó üzemanyag rácsöpögött a szenzor csatlakozójára és ez okozta a kontakthibát.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 15000 Ft. Leírás: Valójában az egyik szerelő hibájából történt. De bizonyítani nem tudtam. A műszerfalon felgyulladt két visszajelző. A fedélzeti számítógép kiírta, hogy a az egyik szenzor meghibásodott. Ami miatt a számítógép átkapcsolt vészüzemmódra, így a turbó leállította. Mint kiderült, az előző szerviznél az üzemanyagszűrő ház gumitömítése rosszul betéve a helyére. Az ott kiszivárgó üzemanyag rácsöpögött a szenzor csatlakozójára és ez okozta a kontakthibát. A csatlakozó és a tömítőgyűrű cseréjével megoldódott a probléma
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem