PEUGEOT 206

Futott kilométer: 132 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Tetszett a belső tere és kényelme. Utálom, hogy sokat kell javítattni.

Használó

Születési éve: 1970

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 4 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Egy hibát követtem el. Még újonnan belejöttek hátulról, és a kipuffogó sérült. A márkaszervízbe vittem (Peugeot Sárkány azt hiszem Szállás u.), gondoltam ott jó kezekben lesz... Nem kellett volna. Később vettem észre, hogy az emelő eltünt a kocsiból. Sajnos tényleg csak akkor vettem észre amikor szükségem lett volna az emelőre. Másrészt annyira rosszul csinálták meg az autót, hogy a kipuffogó kirohadt a katalizátorból, mert a kipuffogó cső cseréje címen a rozsdamentes kipuffogó cső helyett ami a gyári valami horganyzott szart tettek be. De azt nem tudták rögzíteni a gyári katalizátorhoz, ezért odagányolták hegesztővel. Azt ugye nem tudták az idióták, hogy a rozsdamentest nem lehet csak úgy hegeszteni, ezért a bilincshez gányolták. Persze egy ideig semmit sem vettem észre, de egyszer kilyukadt a kipuffogó. Akkor bementem egy ismerős szervizébe és benéztünk a kocsi alá. Én akkor láttam, hogy mit műveltek a szakszervizben. Mindezt 140eFt-ért. Sajnos a két szerviz közt valamivel több mint egy év telt el. Senkinek sem javaslom a Peugeot Sárkányt! A kocsi hibái: Gyujtáselosztó rendre cserélendő. Soktízezer. Szervocső könnyen előregszik (most cseréltettem) 50eFt Sokat javíttattam a Peugeot Sárkányban összegányolt kipuffogót is. És miattuk kellett katalizátort is cseréltetnem. Fagydugó rendszeresen elszállt. Sajnos ez vontatást jelent sok pénzért. Csak kifejezetten drága fagyállóval előzhető meg. Egyéb típushibával nem találkoztam. Lerobbanás oka: motorLeírás: Fagydugó háromszor. Szervócső egyszer vontatva.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 84000 Ft. Leírás: Gyújtáselosztó kétszer is

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A kipuffogó javítása csak a teljes rendszer cseréjével. Ami alsó gangon 120eFt

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem