PEUGEOT 206
Futott kilométer: 132 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Tetszett a belső tere és kényelme. Utálom, hogy sokat kell javítattni.
Használó
Születési éve: 1970
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 4 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Egy hibát követtem el. Még újonnan belejöttek hátulról, és a kipuffogó sérült. A márkaszervízbe vittem (Peugeot Sárkány azt hiszem Szállás u.), gondoltam ott jó kezekben lesz... Nem kellett volna. Később vettem észre, hogy az emelő eltünt a kocsiból. Sajnos tényleg csak akkor vettem észre amikor szükségem lett volna az emelőre. Másrészt annyira rosszul csinálták meg az autót, hogy a kipuffogó kirohadt a katalizátorból, mert a kipuffogó cső cseréje címen a rozsdamentes kipuffogó cső helyett ami a gyári valami horganyzott szart tettek be. De azt nem tudták rögzíteni a gyári katalizátorhoz, ezért odagányolták hegesztővel. Azt ugye nem tudták az idióták, hogy a rozsdamentest nem lehet csak úgy hegeszteni, ezért a bilincshez gányolták. Persze egy ideig semmit sem vettem észre, de egyszer kilyukadt a kipuffogó. Akkor bementem egy ismerős szervizébe és benéztünk a kocsi alá. Én akkor láttam, hogy mit műveltek a szakszervizben. Mindezt 140eFt-ért. Sajnos a két szerviz közt valamivel több mint egy év telt el. Senkinek sem javaslom a Peugeot Sárkányt! A kocsi hibái: Gyujtáselosztó rendre cserélendő. Soktízezer. Szervocső könnyen előregszik (most cseréltettem) 50eFt Sokat javíttattam a Peugeot Sárkányban összegányolt kipuffogót is. És miattuk kellett katalizátort is cseréltetnem. Fagydugó rendszeresen elszállt. Sajnos ez vontatást jelent sok pénzért. Csak kifejezetten drága fagyállóval előzhető meg. Egyéb típushibával nem találkoztam. Lerobbanás oka: motorLeírás: Fagydugó háromszor. Szervócső egyszer vontatva.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 84000 Ft. Leírás: Gyújtáselosztó kétszer is
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A kipuffogó javítása csak a teljes rendszer cseréjével. Ami alsó gangon 120eFt
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem