BMW 318

Futott kilométer: 264 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az E30-as BMW-t a világ talán legjobban összerakott autójának tartom még most is. Az elektromos rendszer a gyengéje, mint sok más korabeli autónak. (mondhatni szériahiba a fűtésmotor léptető ellenállása illetve támasztóperselyeinek kopása, a hátsó lámpák beázása, a korai típusokon az első lámpa foncsorainak lepergése) A korrózió a korából adódóan sajnos gyakori ezeken a típusokon, de véleményem szerint közelsem rozsdásodnak annyira mint bármelyik korabeli autó, mondjuk 80as audi vagy passat csak hogy konkurenseket emlitsek. Eddig 10év alatt az 5ödik E30asom volt sajnos baleset érte, ezért vagyok kénytelen lecserélni, de természetesen a következő is E30 lesz, illetve lett mert már meg is vásároltam.

Használó

Születési éve: 1989

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Szervízintervallum kijelző meghibásodása miatt vittem egyszer szervízbe, mert az autó sürgős olajcserét kért alig párszáz km után.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Kétszer robbantam le vele, egyszer a gyújtáselosztó korróziója miatt, egyszer az AC meghibásodása miatt. Mindkét alkalommal helyszínen megoldottuk a problémát percek leforgása alatt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 15000 Ft. Leírás: Utastéri kábelköteget kompletten cserélni kellett, mert előző tulaj hozzá nem értő módon belegányolt ennek következtében az egész zárlatos volt.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: AC-ből a vásárolt bontott darab sem volt jó, utángyártott újat kellett venni másodszorra.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem