PEUGEOT 205
Futott kilométer: 241 000 km
Vegyes fogyasztás: 5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Ebből a típusból elég kevés van az országban. Úgyhogy a felsorolásban nem is találtam ilyent. Ezért másik típust kellet bejelölnöm, mert különben nem engedte elküldeni a kérdőívet. 205D turbó (gyárilag) 1769ccm 78 Le 165Nm, 960Kg, és a vége 195Km/h. Nagyon jó menet tulajdonságokkal. A hegyek királya. Nem csak a motor teljesítménye miatt. Az 1,9 GTI futóműve van alatta. Egy igazi étvágytalan Oroszlán! Sajnos az autót a lányom összetörte, és ez a javítás nem sikerült jól, ezért eladtam. De aztán megbántam!
Használó
Születési éve: 1957
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Két féltengely csere.( A sportos autózás következményei. Ez nem az autó hibája.) Valamint hátsó futómű felújítás.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 1. alkalommal, Szlovéniában az autópályán az adagoló mágnes szelepe elromlott. Ez hajnali 6 órakor. 7-kor már üzemképes volt az autó. Persze ehhez szerencse, és az ottani emberek segítő készsége is kellett. 2. alkalom, vízcső törés. El kellett húzni a szerelőhöz, mivel hétvégén történt városon kívül, és nem akartam ott hagyni. A 3. alkalom volt a leg rázósabb. 2003-ban útban hazafelé a horvát tengerpartról történt. A zágrábi fizető kapuhoz érkeztünk lassítani kellet. Mivel baromi meleg volt elindultak a hűtő ventilátorok. Mindkét ventilátorban kavics volt ami valamikor felverődés következtében kerülhetett oda. Ezeket a ventilátorok megforgatták , és természetesen a hűtő azonnal kilyukadt. Az ottani "sárga angyal" próbált segíteni, de hétvége volt, ezért minden zárva. A honfitársak oda se mertek nézni, csak mentek tovább, nehogy segíteni keljen.Végül iItthonról jött a segítség.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 65000 Ft. Leírás: Hátsó futóműfelújítás 120000km után
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem