LADA 2107
Futott kilométer: 101 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Motorikusan nagyon jó, az 5-ös váltó szintén, nagy hely van benne és kiválóan lehet csapatni vele, igazi élmény vezetni. Sokan mondják hogy a Lada milyen sokat fogyaszt, nekem 7,5 körül fogyaszt vegyesen, 8 liter fölé nagyon ritkán megy, ha óvatosan megyek 7 alatt is van. Nincs agyonpakolva technikával ezért hibalehetőség sincs sok, teszi amire való és azt kiválóan!
Használó
Születési éve: 1980
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6.9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Első fékek. Karosszéria. Ezen kívül volt persze ékszíj csere 2 izzó csere, egy tolató lámpa kapcsoló csere, légszűrő, olajszűrő alap dolgok, mind filléresek.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az AC pumpa membránja könyökölt ki, de szerencsére egy 2 literes pet palackal meg egy benzin csővel sikerült megitatni a gépet és gond nélkül eljutottunk egy autósboltig. Befektettem egy új AC pumpára ami 2006-ban 2600 Ft volt, és 5 perc alatt egy 13-as kulccsal kicseréltem az út szélén.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Egyszer fejreálltam vele, mert menet közben 90-nél kiugrott a bal első gömbcsukló. Az én hibám volt mert már régóta hallottam hogy kotyogott, de húztam a cserét. Menet közben az bal első kerék beesett az autó eleje lepadlózott és ahogy csúsztam a hátsó kerék elkapta a padkát és 2-t bukfenceztem végül fejjel lefele az árokban kötöttem ki. Úgy megúsztam hogy még a könyökömet sem ütöttem be, az autó behorpadt pár helyen, a szélvédő kiment, de a motort fejjel lefele kulccsal állítottam le. Daruval kiemelték, vettem bele spéci német talpasokat (előbb kellett volna) szinte fillérekért vettem original karosszériaelemeket (jobb + bal sárvédő + első lökhárító = 5000 Ft; szélvédő botóból = ingyen) Kikalapáltattam, színre fujattam, 100e-be került, így is megérte.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem