TOYOTA CELICA
Futott kilométer: 125 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Imádtam: vezetési élmény (gokart-szerű kanyarodás), megjelenés (vonzza a tekinteteket, feltűnő jelenség, sportos és elegáns egyben), praktikum és kényelem (praktikus funkciók, jól elhelyezett kezelőszervek, sok tárolóhely, sportos de nem fárasztó üléspozició).
Használó
Születési éve: 1982
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.2 liter
Fogyasztás országúton: 7.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: lambdaszonda/katalizátor-csere, hátsó kerékcsapágy-csere, jobb első féltengely-csere.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 70000 Ft. Leírás: 1999 utáni japán autóknál ez az átlagos kerékcsapágy-ár. Márkaszervizben munkadijjal 90 ezer lett volna.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Lambdaszonda: a márkaszervizben szerencsétlenkedtek vele (magas órabérért), de egy maszek szerelő simán megoldotta (feleannyiért).
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem