SSANGYONG MUSSO
Futott kilométer: 302 400 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Én megbízható társra találtam benne (igaz most is javítom éppen váltó bowden csere ), fogyasztása megfelel, kényelmes, megjelenése egyedi még mindig megnézik mi is ez az autó. Télen mindig indul ( -29 C nem probléma ) Terepjáró képessége igen jó futómű bírja a kiképzést. Nem való száguldozóknak nem jól gyorsul, motorzaj jól hallható,a használt példányok között rengeteg a lelakott ( csak akkor adják el ha költeni kel rá én is így jártam ), szerelők nem nagyon értenek hozzá kivéve akik erre a márkára álltak rá, csak oda szabad vinni vagy magunk megtanuljuk javítani.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9.5 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: A szokásos kopóalkatrészeken kívül, a gyermekbetegsége a váltó bowden 30000 km-enkét előjön ha elszakad az autó vontatható haza cseréje nem bonyolult otthon is elvégezhető, de a beállítására figyelni kell és nem lesz baj vele ( eddig kétszer cseréltem magam), a hátsófék úszó ágyának berohadása ( aki nem figyel rá az cserélheti az egész féket hátul), első kerék hajtás vákum elszökik a kopott szímeringek mellet 3-40000 km-ként javítás fontos a vákumrendszer és a csövek épsége a kosz nagy kárt okozhat, elektromos terepkapcsoló a léptetőmotor pozíció érzékelője elkopik vagy telemegy kosszal a műszerfalon nem alszik el a terepkijelző ( felújítható kb. 30000 Ft ) Én sokat nyüstölöm plusz nehéz terep, de nem hagyott még cserbe. A motort sokan szidják tudomásul kell venni, hogy ez a nem ép fiatal 124 Merci disel 96 Le (szívó vált.) nem vadászgép, aki kíméli annak 5-600000 km úgy megy el, hogy nem kell megbontani. A motor nagy hidegben is mindig biztosan indul. Lerobbanás oka: hajtás / váltó
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 80000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem