SSANGYONG MUSSO

Futott kilométer: 302 400 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Én megbízható társra találtam benne (igaz most is javítom éppen váltó bowden csere ), fogyasztása megfelel, kényelmes, megjelenése egyedi még mindig megnézik mi is ez az autó. Télen mindig indul ( -29 C nem probléma ) Terepjáró képessége igen jó futómű bírja a kiképzést. Nem való száguldozóknak nem jól gyorsul, motorzaj jól hallható,a használt példányok között rengeteg a lelakott ( csak akkor adják el ha költeni kel rá én is így jártam ), szerelők nem nagyon értenek hozzá kivéve akik erre a márkára álltak rá, csak oda szabad vinni vagy magunk megtanuljuk javítani.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.5 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: A szokásos kopóalkatrészeken kívül, a gyermekbetegsége a váltó bowden 30000 km-enkét előjön ha elszakad az autó vontatható haza cseréje nem bonyolult otthon is elvégezhető, de a beállítására figyelni kell és nem lesz baj vele ( eddig kétszer cseréltem magam), a hátsófék úszó ágyának berohadása ( aki nem figyel rá az cserélheti az egész féket hátul), első kerék hajtás vákum elszökik a kopott szímeringek mellet 3-40000 km-ként javítás fontos a vákumrendszer és a csövek épsége a kosz nagy kárt okozhat, elektromos terepkapcsoló a léptetőmotor pozíció érzékelője elkopik vagy telemegy kosszal a műszerfalon nem alszik el a terepkijelző ( felújítható kb. 30000 Ft ) Én sokat nyüstölöm plusz nehéz terep, de nem hagyott még cserbe. A motort sokan szidják tudomásul kell venni, hogy ez a nem ép fiatal 124 Merci disel 96 Le (szívó vált.) nem vadászgép, aki kíméli annak 5-600000 km úgy megy el, hogy nem kell megbontani. A motor nagy hidegben is mindig biztosan indul. Lerobbanás oka: hajtás / váltó

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 80000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem