AUDI A4
Futott kilométer: 260 000 km
Vegyes fogyasztás: 4.9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nos így leírva, átgondolva, hogy mik is voltak vele két év alatt, elszomorító. De a vezetés élménye, a megjelenése, a stabilitása, s minden más kárpótolja. Hisz tudjuk, amit használunk, az előbb utóbb elromlik. A következőm is audi lesz, csak quatró, és klímás. Hogy A4-es, vagy 6-os, még nem tudom, de tervben van már a csere. Előtte egy ford escortom volt, ott is volt hiba bőven, de annak legalább neki mertem állni én javítani. Sajnos itt már macerásabb a házi javítás, de azért pár dolgot meg lehet csinálni :)
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5.5 liter
Fogyasztás országúton: 4.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 4.9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lengőkarok szarok, pl két hete kiszakadt a jobb első kerék, kiszakadt a csészéből a lengőkar, s ez mind kb 5 km/h sebességnél(álltam ki a mosóból) Értelemszerűen a kopó alkatrészeket már cserélni kell egy 14 éves kocsin, de vannak olyan dolgok benne, ami számomra érthetetlen, pl az ékszíjfeszítő görgő, műanyag, na egyszer ez miatt is kellett vontatni, letört a pereme, de hogy mitől??? És ezután mindíg ledobta... Vízpumpa is megadta magát egyszer, 10-20 km-ként tölthettem bele a vizet, hogy hazaérjek, pontosabban a szerelőhöz A hátsó gázrugókat is cserélni kellett, valamint az első lengőkarokat, pedig abszolút kímélem a kocsit, s javarészt ályán használom... Még annyit, hogy az előző tulaj fel chippelte, s kb 135-140 ló van benne. Az autót 2004-ben hozták be németből. Tehát egy német autót is bőven kell szervizelni. Még bőven tudnék mit írni, hogy konkrétan mik is voltak cserélve, de ez ugye minden autón más-és más, így nincs értelme.Lerobbanás oka: futómű / fékLeírás: lásd fent, ott mind a két vontatást leírtam, valamit még egyszer eltört a 3-as szinkrongyűrűm, de hogy mitől????
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 120000 Ft. Leírás: ...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: a lengőkarok óta nincs ábs-em, hiába nyugtázzuk le, visszajön a bal első, még nincs megoldva, majd ha lesz időm, pénzem rá... Megy elvégre ABS nélkül is.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem