RENAULT MEGANE

Futott kilométer: 170 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.4 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A legjobban a külseje fogott meg az autóban meg a szervó nélküli aránylag könnyű kormányzás. A belseje valami fantasztikus designal bír. Gyönyörű kárpít és műszerfal. Nagy csomagtér. Ami kevésbé tetszett benne az a műszerfalon elhelyezett analóg óra fordulatszámmérő nélkül! Ezt nem tudom melyik okos találta ki...... a váltórúd kicsit magas hiányzik a középső konzol. Az autó felfüggesztése eszméletlen szar. 4 személlyel már nagyon komolyan kell koncentrálni kanyarban olyan 90-100 as tempónál. Egyszerűen borzalmas menetstabilitással rendelkezik. 7 éves korában 195 km/h val mentünk vele 4 személlyel és full csomagtartóval pályán .... aki nem hiszi el az akkor így járt!

Használó

Születési éve: 1964

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.1 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.4 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 150 ezernél komplett gyári VALEO kuplung csere, 60 ezernél komplett kipufogó rendszer (egy vasuti átjáróban való áthajtáskor 4 személyel .... leszakadt a katalizátor utáni résztől). Bal első ajtó zár! Központi zár néha nem nyitja a jobb hátsó ajtót! Csomagtér teleszkópok 4 évente csere. (2x)Jobb első és hátsó görgők. Hátsó lengéscsillapítók!Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egy biztosíték ment ki a motor térben lévő biztosíték ajzatban. Egy csere megoldotta a problémát pár száz forint. A kellemetlen az volt hogy az autó teljesen mozgásképtelenné vált. Egy kis szűk utón mentem felfele vele és egyszer csak megállt. Mostmár előrelátó sofhör vagyok és mindig van nálam megfelelő biztosíték.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 40000 Ft. Leírás: 30 valamennyi a kuplung + munkadíjj. Az ajtó zárban eltört a spiáter így vettünk hozzá távírányítós központit és így nem kellett zárat cserélni!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A hátsó dob és az első dob között az összetételnél rendszeresen széthúzodik és kifuj a levegő! Ez még most sem tökéletes.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem