VOLKSWAGEN PASSAT IV
Futott kilométer: 223 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Céges autónak vettük 120000 km-el és most 220000 km van benne másfél év alatt. Normális karbantartás mellett jó és kényelmes, megjelenése is jó. Ez a motor a legjobb és a futóműve nagy ságrendekkel jobb a vI Passátnál és kevésbé drága. Fogyasztása nagyon kellemes. Nehéz lesz ezután ezért a pénzért jobbat találni, főleg a sok csalós miatt, de megpróbálok még ebből a szériából szerezni.
Használó
Születési éve: 1960
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom
Meghibásodás leírása: A sok visszatekert órás Passatot olyan vegye, aki ért hozzá és fenn tudja tartani. Ez a nem visszatekert órásokra is igaz, csak akkor kevesebb megalapozatlan negatív vélemény lenne. Az olyanok, akik 100 km megtétele után lehúznak egy autót, csak félre vezetnek másokat. Ez az autó egy felsőú középkategóriás jármű, amivel lehet sokat és biztonságban menni, kényelemben, de meg kell adni a kötelező karbantartást. A nem tervezett szervizlátogatások csak a futásteljesítményből adódó kopások é selhasználódások miatt kerültek sorra. Még valami; a vezetők többségének fogalma sincs arról, hogy hogyan kell egy diesel autóval járni és csodálkoznak, ha nem bírja a hidegen meghajtott motor és gátrepedése lesz, vagy a hirtelen leállított 6000-t forgó motorban elszáll a turbó. Sok százezer km-t vezettem és évente most is 60000 km-t megyek, de minden autómmal csak akkor volt baj, ha az előző tuladonos, vagy a "márkaszerviz" elrontott valamit.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 45000 Ft. Leírás: Turbócső kiszakadt 220000 km után, de a szervizbe elment csak nem kell meghajtani a turbó miatt ilyenkor, mert üresen pörög.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem