VOLKSWAGEN PASSAT IV

Futott kilométer: 223 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Céges autónak vettük 120000 km-el és most 220000 km van benne másfél év alatt. Normális karbantartás mellett jó és kényelmes, megjelenése is jó. Ez a motor a legjobb és a futóműve nagy ságrendekkel jobb a vI Passátnál és kevésbé drága. Fogyasztása nagyon kellemes. Nehéz lesz ezután ezért a pénzért jobbat találni, főleg a sok csalós miatt, de megpróbálok még ebből a szériából szerezni.

Használó

Születési éve: 1960

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom

Meghibásodás leírása: A sok visszatekert órás Passatot olyan vegye, aki ért hozzá és fenn tudja tartani. Ez a nem visszatekert órásokra is igaz, csak akkor kevesebb megalapozatlan negatív vélemény lenne. Az olyanok, akik 100 km megtétele után lehúznak egy autót, csak félre vezetnek másokat. Ez az autó egy felsőú középkategóriás jármű, amivel lehet sokat és biztonságban menni, kényelemben, de meg kell adni a kötelező karbantartást. A nem tervezett szervizlátogatások csak a futásteljesítményből adódó kopások é selhasználódások miatt kerültek sorra. Még valami; a vezetők többségének fogalma sincs arról, hogy hogyan kell egy diesel autóval járni és csodálkoznak, ha nem bírja a hidegen meghajtott motor és gátrepedése lesz, vagy a hirtelen leállított 6000-t forgó motorban elszáll a turbó. Sok százezer km-t vezettem és évente most is 60000 km-t megyek, de minden autómmal csak akkor volt baj, ha az előző tuladonos, vagy a "márkaszerviz" elrontott valamit.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 45000 Ft. Leírás: Turbócső kiszakadt 220000 km után, de a szervizbe elment csak nem kell meghajtani a turbó miatt ilyenkor, mert üresen pörög.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem