FORD FOCUS
Futott kilométer: 211 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Megbízható, strapabíró kocsi de az értékállósága csak közepes: amióta megvettem a Ford gyár 3x dobott ki modelfrissitést, így az előző modellek mindig esnek az értékükből. Érdemes tehát hosszú távra tervezni. Rossz, hogy ebbe a modelbe nem lehet beépíteni gázszettet.
Használó
Születési éve: 1971
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Üzemanyagszivattyút kellett cserélni, utána kellett járni, mert a gyári alkatrész nagyon drága! Interneten lehet találni magyar gyártót, aki az ár negyedéért adja ugyanolyan minőségben.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 80000 Ft. Leírás: Fékrendszer csere= betétek, tárcsák, csövek, és az ékszíjak, vezérműszíj igaz csak 168 ezer km- nél
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Garanciális javítás= Az autó fulladt gázadásra, 3 szakszervíz 51.ooo km - 105.000 km - ig, 4x cseréltek lambda szondát, 1x vezérlőelektronikát, 8x kitisztították semmi eredménnyel!!! A megoldásra magam jöttem rá, és ajánlom másnak is: hosszú autópálya futás ( Horvát, Olasz tengerpart, ill. Hamburg ) kell az autónak 20 - 25 ezer kilóméterenként. A hiba magától megszünik!
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem