PEUGEOT 206
Futott kilométer: 203 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Rengeteget lehet bele pakolni és óvatos talppal 5-5.5 literes fogyasztást is produkálni tud. Praktikus a csomagtér ajtó megosztása, kisebb dolgoknál elég csak az üveget nyitni. Az hogy a kocsi rengetegszer "öngyógyító" volt, illetve hogy a felmerült problémák ellenére talán 1-2x ha cserben hagyott erény-e, nem tudom. Mindenesetre részemről le a kalappal a kocsi előtt, nem kíméltem és mégis mindig hazavitt. Volt hogy a turbócső eldurrant Bp és Fehérvár között, de még lementem vele Balatonra és vissza Pestre. Kicserélték a csövet 4-5000 Ft-ból, egy pár hétig vacak hangja volt, aztán egy hosszabb autópályás utazás után megjavult a hangja is. Eszméletlen miket kibírt! Mégis utáltam. Mégsem adok rá egyértelmű egyest, mert kisebb nagyobb fennakadásokkal, de 130ezer km-en keresztül kiszolgált, és a hibáinak java része nem típushiba, hanem a kocsi általam ismeretlen, külföldi előéletéből ered.
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Vásárlás után nem sokkal kiderült hogy a kocsi külföldről behozott totálkáros kocsi volt és úgy van összetákolva. Ennek megfelelően minden elromlott a 4 év alatt, ami csak elromolhatott.Lerobbanás oka: motorLeírás: Ez csak sacc/kb, annyiszor volt már szervízben a kocsi, hogy tényleg nem tudom követni. Ennek ellenére az esetek 90%-ban akármekkora probléma is történt, a kocsi nem hagyott cserben, lábon haza/szervízbe ment. Néha olyan hibákkal, hogy nálam csodaszámba ment (pl Horvátországban egyszercsak szörnyű hangja lett, majd kiköpött magából egy izzó fémdarabot az ékszíj vagy a vezérműszíj felől. Ezután a hang megszűnt és még haza is vitt. Azóta hozzá sem nyúltam és beleraktam 3000km-t, de a kocsi hibátlanul megy. Néha egészen elképesztő dolgokat művelt és magától megjavult. Respect!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 70000 Ft. Leírás: Elszakadt az ékszíj és pár elektronikai kütyüt (pl főtengelyforgás-jeladó) szétvert, ill újra kellett kalibrálni a görgőket, mert alapvetően a rossz beállításuk miatt szakadt el az ékszíj.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem