PEUGEOT 206

Futott kilométer: 203 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Rengeteget lehet bele pakolni és óvatos talppal 5-5.5 literes fogyasztást is produkálni tud. Praktikus a csomagtér ajtó megosztása, kisebb dolgoknál elég csak az üveget nyitni. Az hogy a kocsi rengetegszer "öngyógyító" volt, illetve hogy a felmerült problémák ellenére talán 1-2x ha cserben hagyott erény-e, nem tudom. Mindenesetre részemről le a kalappal a kocsi előtt, nem kíméltem és mégis mindig hazavitt. Volt hogy a turbócső eldurrant Bp és Fehérvár között, de még lementem vele Balatonra és vissza Pestre. Kicserélték a csövet 4-5000 Ft-ból, egy pár hétig vacak hangja volt, aztán egy hosszabb autópályás utazás után megjavult a hangja is. Eszméletlen miket kibírt! Mégis utáltam. Mégsem adok rá egyértelmű egyest, mert kisebb nagyobb fennakadásokkal, de 130ezer km-en keresztül kiszolgált, és a hibáinak java része nem típushiba, hanem a kocsi általam ismeretlen, külföldi előéletéből ered.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Vásárlás után nem sokkal kiderült hogy a kocsi külföldről behozott totálkáros kocsi volt és úgy van összetákolva. Ennek megfelelően minden elromlott a 4 év alatt, ami csak elromolhatott.Lerobbanás oka: motorLeírás: Ez csak sacc/kb, annyiszor volt már szervízben a kocsi, hogy tényleg nem tudom követni. Ennek ellenére az esetek 90%-ban akármekkora probléma is történt, a kocsi nem hagyott cserben, lábon haza/szervízbe ment. Néha olyan hibákkal, hogy nálam csodaszámba ment (pl Horvátországban egyszercsak szörnyű hangja lett, majd kiköpött magából egy izzó fémdarabot az ékszíj vagy a vezérműszíj felől. Ezután a hang megszűnt és még haza is vitt. Azóta hozzá sem nyúltam és beleraktam 3000km-t, de a kocsi hibátlanul megy. Néha egészen elképesztő dolgokat művelt és magától megjavult. Respect!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 70000 Ft. Leírás: Elszakadt az ékszíj és pár elektronikai kütyüt (pl főtengelyforgás-jeladó) szétvert, ill újra kellett kalibrálni a görgőket, mert alapvetően a rossz beállításuk miatt szakadt el az ékszíj.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem