MAZDA XEDOS 6
Futott kilométer: 397 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A legjobb a forma és a megbízhatóság,kis odafigyeléssel sok sok évig jó autó lehet bárkinek én 130.000 km-t tettem bele 3 év alatt most áll lassan 400.000 ! en a mutató és még mindig nem volt vele komolyabb baj,mondjuk mostanra megérett egy motorgenerálra,vagy inkább egy autócserére :) de ennyi sok km-t gond nélkül teljesített nem úgy mint a mai szemétdomb autók amik jó esetben a felét futják le úgyhogy csak ajánlani tudom , Ami nem tetszett : tökéletes autó nincs és ez sem az csak majdnem :) Az alkatrész árak nem olcsók,bár szerencsére nem kell túl gyakran hozzá,a kézifék néha bizonytalan úgyhogy nemárt pár havonta ellenőrizni mert szeret berohadni a karja, Első fényszórót nagyon kell óvni nehogy véletlenül kitörjön mert újonnan csak gyárit lehet kapni, 2 gyári új lámpa árából viszont meg egy másik működő xedos-t lehet venni :) úgyhogy erre tényleg figyelni kell,a tompított projektor foncsorja néhány év alatt szétég és sötétben nagyon gyenge a világítás de ez szerencsére orvosolható tizenegynéhány ezer forintból és akkor újra a régi,néhány évente ki kell takarítani a fűtőradiátort mert ahogy beköszöntenek a minuszok a fűtés hatékonysága is pont úgy csökken de ez rendesebb vegyszeres takarítással orvosolható
Használó
Születési éve: 1980
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Első rugó törés, de ez előbb utóbb szinte mindegyik xedosban előfordulLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Mindig hazahozott mindenhonnan,kivéve mikor testhibás lett a generátor és elment a töltésem,de ezen kívül semmi baj nem volt a megbízhatóságával
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Első futómű felújítás,új lengőkarok ,gátlók,nyomtávrudak,gömbfejek
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Kicsit komolyabb hozzáértéssel otthon is javítható rajta minden,de szerencsére ritkán kell hozzányúlni
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem