OPEL KADETT E
Futott kilométer: 157 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Ez egy Kadett 1.8S GT Sedan gyári német Busch tunning egy Pierburg 2EE Ecotronic computer vezérlésű duplakarburátoros 1800ccm-es erőforrással szerelve.. Rendkívül keveset gyártottak belőle. Ami nagyon ttszik, hogy gyárilag telepakolták optikai és sport tunningokkal. Teljesen körbe spoilerezett gyárilag. Sportfutómű, gyári sport kipufogó. A motor rettenet jól húz és keveset fogyaszt. Alacsony fordulatszámon (2600rpm) lepakolja a full nyomatékát ami 150Nm. A kocsi összesen 920kg ami ehez a motorhoz igen könnyű. Ami aggasztó egyedül, hogy mivel rendkívül ritka ezért nagyon kevesen is értenek a motorjához. Az egyedi szervízelésedrága, ha olyan hibája adódik. Egyébként a rutin karbantartást nagyon egyszerűen meg lehet csinálni. Igénytelen, szívós, sportos és ritka.
Használó
Születési éve: 1985
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A rossz akumlátor lemerült és ottmaradt egyik alkalommal, csak bikázásra indult. A második alkalommnál elszakadt az önidító vezeték. Betolásra elindult és lehetett menni vele.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 54000 Ft. Leírás: A Pierburg 2EE Ecotronic copmuter vezérlésű dupla karburátor felső részlegében az állító kallantyúk átfordultak és a motor megfulladt a benzinben. Ezért nem volt alapjárat, a kocsi rengeteget fogyasztott amikor ment.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A megfelelő kezekben és helyen az autót kifogástalanul helyreállíttták, annak ellenére, hogy ez egy limitált szériás kiadás. Mindössze egy szervízt és azonbelül egy embert ismerek aki megtudja csinálni akármi baja is van ennek a ritka motornak ami a motorháztető alatt dorombol.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem