OPEL KADETT E

Futott kilométer: 157 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Ez egy Kadett 1.8S GT Sedan gyári német Busch tunning egy Pierburg 2EE Ecotronic computer vezérlésű duplakarburátoros 1800ccm-es erőforrással szerelve.. Rendkívül keveset gyártottak belőle. Ami nagyon ttszik, hogy gyárilag telepakolták optikai és sport tunningokkal. Teljesen körbe spoilerezett gyárilag. Sportfutómű, gyári sport kipufogó. A motor rettenet jól húz és keveset fogyaszt. Alacsony fordulatszámon (2600rpm) lepakolja a full nyomatékát ami 150Nm. A kocsi összesen 920kg ami ehez a motorhoz igen könnyű. Ami aggasztó egyedül, hogy mivel rendkívül ritka ezért nagyon kevesen is értenek a motorjához. Az egyedi szervízelésedrága, ha olyan hibája adódik. Egyébként a rutin karbantartást nagyon egyszerűen meg lehet csinálni. Igénytelen, szívós, sportos és ritka.

Használó

Születési éve: 1985

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A rossz akumlátor lemerült és ottmaradt egyik alkalommal, csak bikázásra indult. A második alkalommnál elszakadt az önidító vezeték. Betolásra elindult és lehetett menni vele.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 54000 Ft. Leírás: A Pierburg 2EE Ecotronic copmuter vezérlésű dupla karburátor felső részlegében az állító kallantyúk átfordultak és a motor megfulladt a benzinben. Ezért nem volt alapjárat, a kocsi rengeteget fogyasztott amikor ment.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A megfelelő kezekben és helyen az autót kifogástalanul helyreállíttták, annak ellenére, hogy ez egy limitált szériás kiadás. Mindössze egy szervízt és azonbelül egy embert ismerek aki megtudja csinálni akármi baja is van ennek a ritka motornak ami a motorháztető alatt dorombol.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem