VOLVO V40
Futott kilométer: 240 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Sokan azt írták róla hogy hatalmas bálna meg hasonló... Szerintem egy nagyon egyszerű kis autó ami nem túl nagy de nem is túl kicsi. Minden ami benne van bírja a használatot, nem esnek szét a kapcsolók stb. Az nagyon igaz hogy nem volt túl merész a tervező, nem igazán hagyta szárnyalni a képzeletét a belső tér megálmodásakor, vagy ha hagyta akkor jobb lett volna másra bízni a dolgot . Mindennek ellenére én nagyon meg vagyok vele elégedve , nem hagyott még cserben , pedig napi szinten használom és szerintem átlag feletti km-t teszek bel. Én a Renault diesel motortól picit fáztam, de nagyon kellemesen csalódtam ( eddig ) . :-) Gondolom hogy jó Magyar szokáshoz híven a km-t már párszor átmahinálták a km-órában, de ettől függetlenül a motor is jól teljesít. Picit füstöl (feketén) nagyobb gázadáskor de szerintem az még belefér! 15000km -nél szoktam olajat cserélni de nem veszem észre hogy túlzottan fogyna, szerintem 1-2 dl hiányozhat a nívó szerint.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A generátorom adta meg magát, de persze erre is lehet idővel számítani, ugyanis ez is a "kopó" alkatrészek közé tartozik . Sajnos nem tartozik a legolcsóbb alkatrészek közé. Illetve a turbó nyomásmérőt kellett cserélni amit hamar sikerült megoldani.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Igazából nem kellett volna elszállítani de messze kellett mennem vele, és az egyik kedves barátom elvitt minket autószállítón. Ez a turbó nyomásmérő hibánál volt. Amúgy a hiba ellenére hazavitt az autóm! :-)
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: A generátorom cserélése cseredarabbal . Nem olcsó de remélem egy darabig jó lesz. Egyébként 230000 km -nél történt a probléma.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem