VOLVO V40

Futott kilométer: 240 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Sokan azt írták róla hogy hatalmas bálna meg hasonló... Szerintem egy nagyon egyszerű kis autó ami nem túl nagy de nem is túl kicsi. Minden ami benne van bírja a használatot, nem esnek szét a kapcsolók stb. Az nagyon igaz hogy nem volt túl merész a tervező, nem igazán hagyta szárnyalni a képzeletét a belső tér megálmodásakor, vagy ha hagyta akkor jobb lett volna másra bízni a dolgot . Mindennek ellenére én nagyon meg vagyok vele elégedve , nem hagyott még cserben , pedig napi szinten használom és szerintem átlag feletti km-t teszek bel. Én a Renault diesel motortól picit fáztam, de nagyon kellemesen csalódtam ( eddig ) . :-) Gondolom hogy jó Magyar szokáshoz híven a km-t már párszor átmahinálták a km-órában, de ettől függetlenül a motor is jól teljesít. Picit füstöl (feketén) nagyobb gázadáskor de szerintem az még belefér! 15000km -nél szoktam olajat cserélni de nem veszem észre hogy túlzottan fogyna, szerintem 1-2 dl hiányozhat a nívó szerint.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A generátorom adta meg magát, de persze erre is lehet idővel számítani, ugyanis ez is a "kopó" alkatrészek közé tartozik . Sajnos nem tartozik a legolcsóbb alkatrészek közé. Illetve a turbó nyomásmérőt kellett cserélni amit hamar sikerült megoldani.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Igazából nem kellett volna elszállítani de messze kellett mennem vele, és az egyik kedves barátom elvitt minket autószállítón. Ez a turbó nyomásmérő hibánál volt. Amúgy a hiba ellenére hazavitt az autóm! :-)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: A generátorom cserélése cseredarabbal . Nem olcsó de remélem egy darabig jó lesz. Egyébként 230000 km -nél történt a probléma.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem