RENAULT THALIA
Futott kilométer: 140 000 km
Vegyes fogyasztás: 5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Amikor megvettem az autót, azt hittem hogy egy szerethető megbízható kis fogyasztású jószág került a birtokomba. Tévedtem... Az első szervízig nem is volt probléma (30ezer km.) 42ezer km nél az autó nem volt hajlandó indulni. A szakszervízben közölték hogy a befecskendezők nem bírták a magyar gázolajat (túl savas), ezért azokat cserélni kell. Ezek után már nem igazán bíztam az autóban, bár 90ezer km-ig csak kissebb meghibásodások léptek fel. (elektromos hibák, központi zár problémák, mondhatni menetrenszerű hibák) 90 ezer km er után kezdödtek az igazi problémák. Elöször egy hajtókar törés, melynek következtében a teljes blokk rész megsemmisült. 120 ezer km-nél ismét az befecskendezők száltak el, de ezúttal a nagy nyomású pumpa is a sírba szált (pokoli húzos, még ha csak felújításon esik is át). 130 ezernél a elektromos kortmány szervó adta fel a harcot, mivel a lőkhárító mögé helyezték el, hajlamos beázni. Hál istennek javítható volt. 140 ezernél tartok jelenleg, és most a turbót síratom éppen.... mentségére szóljon, ha megy akkor nem fogyaszt sokat.... ha megy....
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 5.5 liter
Fogyasztás országúton: 4.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: nem megbízható, a gyári képviselet szerint ez az autó nem bírja a magyar gázolajat. A többiről meg ne is beszéljünk. (hajtókar törés, kormány szervó beázik, nagynyomású pumpa, turbó, stb.)Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem